וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצבי משתפר בכל יום, אבל אין תאריך יעד לחזרה שלי למגרשים"

ליאו מסי ממשיך בהחלמה מהפציעה שהשביתה אותו לחודשיים, וסיפר ליאהו: "ידעתי שזו לא פגיעה קלה, אשוב לשחק כשארגיש שאני יכול וכשהרופאים יאמרו לי". על היחסים עם רונאלדו: "אני לא מתחרה בו, והוא לא מתחרה בי"

עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: יורגן קלופ מגיע לליברפול

ליאו מסי ממשיך את תקופת ההחלמה שלו, ואף שההערכות לאחר הפציעה בחודש שעבר כיוונו להיעדרות של כשישה עד שמונה שבועות, הוא אינו ממהר להציב לעצמו יעד לחזרה למגרשים.

"אשוב לשחק כשארגיש שאני יכול וכשהרופאים יאמרו לי", אמר מסי ליאהו, "מצבי משתפר בכל יום, אני לא קובע לעצמי מטרות. תמיד אמרתי שאני לא מציב לעצמי תאריכי יעד, כי זה לא תלוי בי. הייתי שמח לשחק כבר מחר, אבל הרופאים לא מרשים לי. כשהם יגידו לי שהחלמתי לגמרי, אחזור למגרש.

"זו הייתה הרגשה מוזרה, שונה מהפעמים הקודמות. ידעתי שזו לא פגיעה קלה, שזה רציני יותר מסתם מכה. להיות פצוע זו התחושה הגרועה בעולם עבור ספורטאי, אבל מההתחלה קיבלתי את העובדה שאני פצוע ושהדבר היחיד שאפשר לעשות זה להחלים בצורה הטובה ביותר".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (למטה). AP
"להיות פצוע זו התחושה הגרועה ביותר עבור ספורטאי". מסי/AP

מסי יחמיץ כמעט בוודאות את המשחקים הבאים של נבחרת ארגנטינה במוקדמות המונדיאל, מול ברזיל וקולומביה, ובשבוע שלאחריהם יתקיים הקלאסיקו הראשון של העונה מול ריאל מדריד. על מעמדו באלבליסלסטה, אמר הפרעוש: "אני מסרב לקבל את הקביעה שיש יחסי אהבה-שנאה ביני לבין נבחרת ארגנטינה והאוהדים. הארגנטינאים אנשים עם המון תשוקה, שיודעים לכבד את האנשים שמייצגים אותם. יש מי שמעליב אותנו ולא מעריך את מי שמשחק עבור המדינה שלהם, אבל לכל אחד יש זכות לדעה משלו".

על יחסיו עם כריסטיאנו רונאלדו, אמר מסי: "אני לא מתחרה ברונאלדו, ואני מניח שהוא לא מתחרה בי. אני רוצה רק את הטוב ביותר עבור הקבוצות שלי, ועל זה אני עובד. אני לא צריך להרשים אף אחד, לא זו הסיבה שבגללה אני משחק. אני משחק כי אני אוהב לשחק, וכי זה המקצוע שלי. אבל אני רוצה שהילדים שלי יבינו מה אני עושה".

על השינוי הגופני שחל בו בתקופה האחרונה, סיפר: "פורסמו הרבה שקרים אודות הדיאטה שלי. יש דברים שמזיקים לי שאני מנוע מלאכול במסגרת התפריט שלי, אבל זה לא אומר ששיניתי את כולו או את משטר האימונים. היו שינויים והתאמות שהסתדרו לטובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully