וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הלחץ על המנהלת: הדרבי התל אביבי הוקדם ל-18:00 בערב

הדרבי הגדול שהיה אמור להיערך ביום שבת (ה-31.10) בשעה 20:05 במסגרת המחזור התשיעי הוקדם בשל לחץ של אוהדי הקבוצות שביקשו להשתתף בעצרת לזיכרו של יצחק רבין

עומרי בן הרוש איתן טיבי גל אלברמן מכבי תל אביב עם גיא גומברג הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הדרבי הוקדם בשעתיים/ברני ארדוב

הדרבי הגדול בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב הוקדם בשעתיים וייערך ביום שבת (31.10) בשעה 18:00 במקום בשעה 20:05, כך הודיעה היום (חמישי) מנהלת הליגה. הסיבה להחלטה הזו היא הלחץ שהופעל על המנהלת על ידי אוהדים של הקבוצות להקדים את המשחק בשל העובדה שבאותו היום תיערך העצרת ליום הזיכרון לרצח יצחק רבין.

המשחק המרכזי של המחזור התשיעי הוקדם כבר ליום שבת מיום שני בעקבות העובדה שמכבי תל אביב תשחק ביום רביעי בשבוע שלאחר מכן מול פורטו במסגרת ליגת האלופות. במנהלת הליגה הודיעו כי "לאחר העפלתה של מכבי תל אביב לליגת האלופות ולאור ריבוי משחקיה, והרצון של מנהלת הליגות לכדורגל לסייע במפעל האירופאי החשוב ביותר ומתוך החשיבות הגדולה שהיא רואה בזה, החליטה המנהלת להיענות לבקשה ולרווח ככל הניתן את שיבוץ המשחקים, בדגש על המשחקים המתוכננים למחזורים הסמוכים למשחקיה במסגרת הבינלאומית וזאת בכדי לסייע לה ככל הניתן בהיערכות אופטימלית למשחקיה כנציגת ישראל".

יהיה זה הדרבי הראשון העונה בין הקבצות במסגרת הליגה, כאשר שתי הקבוצות נפגשו העונה פעם אחת במסגרת גביע הטוטו ואז הייתה ידם של הצהובים על העליונה עם 1:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully