וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: מנכ"ל ההתאחדות לא קיבל ויזה לכווית

השלטונות הכוויתים לא מאשרים בשלב הזה את כניסתו של יאיר דוידוביץ' שאמור לשמש כמנהל תחרות אליפות אסיה בקליעה שמחלקת קווטות אולימפיות לריו. דוידוביץ': "חבל שהפוליטיקה מתערבבת שוב עם הספורט"

יאיר דוידוביץ' מנכ"ל התאחדות הקליעה, במרכז. באדיבות ההתאחדות הישראלית,
דוידוביץ', במרכז/באדיבות ההתאחדות הישראלית

פחות משבועיים לפני יריית הפתיחה של אליפות אסיה בקליעה, דחו שלטונות כווית את הבקשה לוויזה עבור יאיר דוידוביץ', שמונה לתפקיד מנהל התחרות. מנכ"ל ההתאחדות הישראלית, שזכה לראשונה במינוי היוקרתי מאת ההתאחדות העולמית, נמצא בארץ בהמתנה עם כרטיס טיסה ביד וממתין להתפתחויות.

מדובר בתחרות חשובה במיוחד מפני שקווטות אולימפיות לריו 2016 יחולקו לזוכים בקטגוריות השונות ברובה ובאקדח, והיא אמורה להיפתח ב-1 בנובמבר. דוידוביץ', קלע עבר שהופיע באולימפיאדת לוס אנג'לס 1984, אמור לשמש כמנהל הטכני בכווית סיטי. ההתאחדות העולמית כבר שיגרה לוועדה המארגנת בקשה נוספת ובה הבהירה לכווייתים כי מנהל טכני הוא חלק מהספורטאים והפעילים אותם הם אמורים לארח וכי יש לספק לדוידוביץ' ויזה כדי שיוכל להמריא אל המפרץ הפרסי.

דוידוביץ': "זהו כבוד גדול עבור הקליעה הישראלית ועבורי אישית לזכות במינוי כה יוקרתי, אבל אני מאוכזב מכך שלא אהיה בכווית בגלל ויזה. חבל שהפוליטיקה מתערבבת שוב עם הספורט. אני מקווה שלפחות אקבל מינוי דומה בתחרות אחרת מאת ההתאחדות העולמית אם היא לא תצליח להסדיר את העניין מול כווית".

  • עוד באותו נושא:
  • קליעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully