וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "אופייבו יוסיף לנו המון, הוא מכיר את הליגה ויודע מי זו מכבי"

22.10.2015 / 9:21

במכבי תל אביב דרוכים לקראת משחק הבית הראשון העונה באירופה מול מלאגה (21:05, ישיר בוואלה ספורט), אוחיון: "יש לנו סגל עם איכויות בחוץ וגארדים איכותיים". סמית': "עדיין מנסים להתחבר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: מסיבת העיתונאים של גיא גודס לקראת מלאגה

לאחר התבוסה בשבוע שעבר לצסק"א מוסקבה, מכבי תל אביב תנסה להתאושש הערב (חמישי, 21:05, שידור ישיר בוואלה ובאפליקציות) בבית מול מלאגה הספרדית. לצהובים חשוב להציג משחק טוב לעיני הקהל הביתי. אגב, מזכ"ל היורוליג, ג'ורדי ברתומיאו, יגיע היום לארץ ויקיים לפני המשחק מסיבת עיתונאים ביד אליהו. כמו כן, לפני המשחק יערך טקס לזכרו של נייט האפמן, כשבהצגת השחקנים כל הצהובים יעלו עם גופיות שעליהן הספרה 7. אייק אופייבו, הרכש החדש, ינחת היום וצפוי להגיע למשחק.

גיא גודס: "גם אני צריך להיות סבלני עם הדרישות שלי למשחק ההגנה"

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"גיא גודס תמיד אומר שבכדורסל אין ואקום". יוגב אוחיון/יוסי ציפקיס

יוגב אוחיון אמר לקראת ההתמודדות: "ניסינו לשפר בשבוע האחרון כמה שניתן את ההגנה ואת התיאומים בהגנה, עשינו התאמות. יש בקבוצה שחקנים חדשים שנכנסים לשיטה וקצב שונים, שיטה שלא הכירו בעבר, ואלו שהיו פה מנסים לעזור כמה שיותר. ללא ספק משחקי הבית הם חשובים מאוד. צריך לדעת לשמור על הבית כדי לעלות לשלב הבא. רמת המוכנות והלחץ החיובי הם גבוהים מאוד אצלנו, כך זה גם צריך להיות. צפוי להיות היכל מלא, אנחנו רואים שהאוהדים כבר מכינים את האולם. ההתרגשות בעיצומה. יש לנו סגל עם איכויות בחוץ וגארדים איכותיים, אבל חשוב לנו מאוד לשחק טוב בתוך הצבע ולעשות נקודות קלות, בשביל זה נצטרך את משחק הריצה שלנו".

על בריאן רנדל, שייעדר מהמגרשים בין שבוע לשלושה שבועות, הוסיף אוחיון: "בריאן מאוד יחסר לנו במשחק. הוא חוליה הגנתית מאוד חשובה בקבוצה. אני רוצה לשלוח לו איחולי בריאות ושישוב כמה שיותר מהר. גיא גודס תמיד אומר שבכדורסל אין ואקום. שחקנים אחרים צריכים לקום ולתת את מה שרנדל נותן במשחק, ככה זה יהיה גם במשחק". על החתמתו של אופייבו אמר אוחיון: "אייק יוסיף לנו המון. הוא מכיר את הליגה ואת המסורת של מכבי ויודע מי זו מכבי. מהבחינה הזו אני חושב שהוא יתרום לנו מאוד". על המשחק מול מלאגה והמפגש עם קוזמינסקס מינדאגאס הוסיף: "הוא שחקן מאוד אינטנסיבי ומגוון. הוא הולך טוב מאוד לריבאונד התקפה. הוא הגארד שלוקח הכי הרבה ריבאונד הגנה באירופה וקלע שלשות. כדי לעצור אותו נצטרך להציג מאמץ קבוצתי".

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' מול שחקן בני הרצליה דרו קרופורד. ברני ארדוב
"מי שכאן יכול לעזור". דווין סמית'/ברני ארדוב

דווין סמית הוסיף': "אנחנו עדיין מנסים להתחבר כקבוצה. יש לנו הרבה שחקנים חדשים וזה לוקח זמן להתחבר. אנחנו עובדים קשה על זה. הערב נצטרך לתת הכול על המגרש. אנחנו משחקים בבית וכל האוהדים ירצו לראות שאנחנו נותנים הכול וזה מה שאנחנו צריכים לעשות. אם נהיה כנים, ההגנה הייתה גרועה במוסקבה. כולנו יודעים את זה ואנחנו צריכים כל אחד לחוד להיות טובים יותר כדי להפוך לקבוצה טובה יותר". על חסרונו של רנדל והשינויים בקבוצה אמר סמית': "מי שכאן יכול לעזור. מכבי החתימה שחקן חדש ונקבל אותו בזרועות פתוחות. נקווה שהוא יצליח לתרום ולעזור לקבוצה. באופן אישי אין לי בעיה לשחק בכל עמדה, אם זו עמדה 4 או 5, אני רק רוצה לעזור לקבוצה. זו לא הפעם הראשונה שאני משחק בעמדה שונה ואני בטוח שלא האחרונה. כל מה שאני יכול לעשות בשביל הקבוצה, אנסה לעשות. אנחנו מרגישים שאנחנו חייבים לנצח את כל משחקי הבית שלנו, אנחנו יודעים שלא נראנו טוב מול צסק"א, וביורוליג ברור שאנחנו רוצים לשמור על הבית שלנו".

על המפתחות מול מלאגה הוסיף דמית': "זה מתחיל ממאמץ וממשיך בלהשאיר הכול על המגרש, הגנתית והתקפית. אנחנו צריכים לשלוט בריבאונד, כי אם לא נבצע זאת, יהיה לנו קשה מול כל קבוצה". על המפגש המחודש עם ריצ'רד הנדירקס הוסיף השחקן: "נחמד לפגוש את ריצ'רד הנדריקס. הוא אדם נהדר, אני עדיין בקשר איתו ואני תמיד מאחל לו הצלחה. הוא אמר שהוא לא רוצה לשחק נגד דווין סמית'? לא שיחקתי אף פעם מול דווין סמית' אז אני לא יודע מה הוא מרגיש. ריצ'י הוא שחקן מצוין, איש מצוין בחדר ההלבשה ובכל קבוצה שישחק הוא ייתן תרומה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully