וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "גם אני צריך להיות סבלני עם הדרישות שלי למשחק ההגנה"

21.10.2015 / 20:27

מאמן מכבי תל אביב מתכונן למשחק הביתי הראשון העונה ביורוליג מול מלאגה (ה', 21:05, ישיר בוואלה), והוסיף על החתמת אופייבו: "ככל שאתה מצרף יותר שחקנים, אתה צריך להדביק אותם לקבוצה. זו לא סיטואציה שאני שמח ממנה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שהושפלה מול צסק"א מוסקבה במשחק הפתיחה של היורוליג, תקווה מכבי תל אביב להתאושש מחר (חמישי, 21:05, שידור ישיר בוואלה ספורט ובאפליקציות) על חשבון מלאגה ולחגוג ניצחון אירופי ראשון העונה. מי שיגיע לצפות במשחק הוא מזכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו, שיקיים לפני מסיבת עיתונאים ביד אליהו. כמו כן, לפני כדור הביניים הראשון יערך טקס לזכרו של נייט האפמן, ובהצגת השחקנים, כל הצהובים יעלו עם גופיות עם המספר 7. אייק אופייבו, הרכש החדש, ינחת מחר בישראל.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
משימה לא פשוטה. גיא גודס/קובי אליהו

גיא גודס אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "אנחנו מארחים לראשונה בבית ביורוליג השנה. הם מגיעים אחרי שלושה ניצחונות. הם ניצחו את ריאל מדריד ב-30 הפרש. הם עשו מספר שינויים בסגל. זו קבוצה מאוד אגרסיבית ותוקפת את הריבאונד. נצטרך לשים דגש גדול בסגירה על הריבאונד וזה אחד המפתחות. נצטרך לקחת אותם לקצב שלנו, קצב יותר מהיר, נצטרך להתמודד עם הגבוהים שלהם, הנדריקס, ואסקס, תומאס. נצטרך לתת את המיטב שלנו".

על ההגנה של מכבי תל אביב שהתקשתה מול צסק"א אמר גודס: "הראינו את הקליפים של הטעויות שעשינו בצסק"א ועבדנו על זה באימון. אנחנו קבוצה חדשה, וזה לא משהו שלוקח לו יום או יומיים. גם אני צריך להיות סבלני עם הדרישות שלי מבחינת התיאומים ההגנתיים. הרבה מאוד מהשחקנים הגיעו אחרי ששיחקו סוגים שונים של הגנות וצריך ליישר קו. ניסיתי להעביר לשחקנים את המסר שצריך להעלות את רמת האגרסיביות, בהגנה ובתיאומים. לפני כמה ימים ראיתי משחק ב-VTB משחק של צסק"א נגד חימקי וגם שם הם קלעו 100 נקודות. זו קבוצה שלא טוב לפגוש בתחילת הדרך, אבל למדנו מהמשחק הזה המון. למדנו איפה אנחנו נמצאים. מחר מחכה לנו קבוצה עם סגל טוב עם DNA מסוים כבר כמה שנים. במשחק נגד באמברג הם לקחו 17 ריבאונדים בהתקפה, וזה נתון יוצא דופן לקבוצה ושם נצטרך לעשות את העבודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
פארמר באימון היום/קובי אליהו

על היעדרותו של בריאן רנדל אמר המאמן: "ברגע שהוא לא משחק זה משנה לנו את הכול וזה מצריך המון עזרה מאחרים. נצטרך לשחק בהרכבים שונים. לא עשינו את זה הרבה במשחקי המבחן. בריאן רנדל יכול להיות עד חודש בחוץ, ואנחנו נכנסים לסדרה של משחקים עם עוד מישהו בעמדה 4. חשבנו שאנחנו צריכים לחזק את עמדת הפנים ולכן צירפנו את אופייבו. ככל שאתה מצרף יותר שחקנים, אתה צריך להדביק אותם לקבוצה. זו לא סיטואציה שאני שמח ממנה, אבל ננסה לעשות את זה עם כמה שפחות נזקים".

על המפגש עם ריצ'רד הנדריקס אמר גודס: "את ריצ'י אנחנו מכירים. זה שחקן מאוד מוערך, גם על ידינו אחרי שהוא היה פה. הוא בחור ושחקן נפלא, הוא בן אדם מעבר לשחקן כדורסל, אחד האנשים המדהימים שפגשתי. הוא לא שחקן שצריך כל הזמן את הכדור אצלו. לפני שנתיים שיחקנו מולו כשהוא היה בקובאן. תמיד כיף לראות אותו".

על צירופו של אופייבו אמר גודס: "הוא אוהב את הפיזיות, הוא שחקן אגרסיבי והוא מתאים לכל הפורוורדים והסנטרים שמשחקים אצלנו. זה סיפור ללמד דברים חדשים, נצטרך סבלנות שלו ושלנו כי זה לא פשוט. הוא יכול לענות על הדברים שאנחנו צריכים. ברור שבליגה זה יהיה יותר טוב. ביורוליג נמצא את העמדה שלו. ביורוקאפ הוא שיחק יותר בעמדה 4".

טיילור רוצ'סטי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
רוצ'סטי באימון/קובי אליהו

על איך שמכבי תל אביב למה שמתרחש אמר גודס: "תמיד טוב ללמוד מכל דבר. גם אנחנו כמערכת למדנו מזה שכשאם יש פציעה צריך להגיב מהר. העומסים נופלים כדומינו על שחקנים אחרים, וזה מה שקרה בשנה שעברה. כאב הראש שלי יהיה איך לשלב את כולם בתוך המערכת. ברור שיהיה ביורוליג הרכב מסוים, אבל הכול יתבסס על פציעות ומחלות שאנחנו רואים את זה המון. חשוב שיהיה סגל רחב, אבל הקושי יהיה לחבר את כל הסגל. הקושי של המאמנים הוא לעשות הכול בזמן קצר".

על מצבו של ויטור פאברני אמר גודס: "אצלי הוא לא מתלונן על כאבים. אני רואה אצלו שהמצב יותר טוב. ברור שהוא עובר את הקשיים שלו, אבל יהיה בסדר".

דרגאן בנדר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
בנדר/קובי אליהו

בניגוד למכבי תל אביב, מלאגה תגיע למשחק לאחר שניצחה במחזור הפתיחה. האנדלוסים גברו על באמברג 71:76 בזכות משחק מצוין של מינדאוגס קוזמינסקס, ושחקנים בולטים נוספים בסגל של חואן פלאזה הם מיודענו ריצ'רד הנדריקס, אדווין ג'קסון, וויל תומאס, סטפן מארקוביץ', פראן ואסקס, נמניה נדוביץ' ואחרים.

"אנחנו מצפים לפגוש חיה פצועה, שתנסה לכפר על התבוסה ב-30 הפרש", אמר פלאזה לקראת המשחק. "יהיה משחק קשה, אבל נגיע עם אותה מנטליות איתה אנחנו תמיד מגיעים: שאנחנו רוצים להתחרות, לנצח ולהציג יותר נוכחות מבשנים עברו. אם נרצה להצליח בתל אביב, נהיה חייבים להיות מספיק בוגרים".

שחקן מלאגה ריצ'רד הנדריקס. GettyImages
שב להיכל. הנדריקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully