וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגואניי: שחר פאר העפילה לסיבוב השני

הישראלית אמנם הפסידה מערכה 6:3 למדורגת 968 בעולם, מארי-אלכסנדרה לדוק, אבל חזרה בצורה מצוינת עם 2:6, 2:6 והעפילה לסיבוב השני בקנדה. בהמשך: יוליה גלושקו מול גונז'אלבש הברזילאית (293)

שחר פאר טניסאית ישראלית. GettyImages
משתפרת. שחר פאר/GettyImages

שחר פאר יכולה לשחרר חיוך אחרי שצלחה את הסיבוב הראשון בטורניר ה-ITF בסגואניי, קנדה (פרסים בסך 50 אלף דולר). פאר, שרק בשבוע שעבר הפסידה למדורגת 1,045 בעולם ורשמה רגע מביך בקריירה שלה, התגברה על מארי-אלכסנדרה לדוק הקנדית המדורגת 968 בעולם.

לדוק המקומית, שהעפילה לטורניר דרך המוקדמות, הפתיעה את פאר כשניצחה את המערכה הראשונה תוך 25 דקות עם 3:6. השתיים דאגו לשמור על ההגשות, אבל במשחקון השמיני הקנדית השיגה שבירה קריטית, עלתה ל-3:5 והמשיכה לניצחון במערכה. המערכה השנייה הייתה רווית שבירות. לדוק הייתה הראושנה לעשות זאת כשעלתה ל-1:2, אבל פאר החזירה ואיזנה ל-2:2. בהמשך הגיעה שבירה נוספת של פאר במשחקון השישי שהעלה אותה ל-2:4 ומשם היא השיגה שבירה אחת נוספת וסגרה עם 2:6.

במערכה השלישית פאר הצליחה להשיג שבירה מוקדמת ועלתה ל-0:2 ובהמשך היא שברה פעם נוספת וטיפסה כבר ל-0:4. אלא שיריבתה לא ויתרה, החזירה בשבירה משלה, אך פאר סגרה את הסיפור במערכה הזו תוך 44 דקות עם שבירה נוספת ו-2:6. במהלך המשחק פאר השיגה שש שבירות מתוך תשע אפשרויות, בעוד יריבתה השיגה שלוש שבירות מתוך 11. יריבתה הבאה של הישראלית היא שארלוט רובילארד-מילט, אף היא קנדית שהעפילה מהמוקדמות ומדורגת 758 בעולם.

המחבט הבכיר של ישראל, יוליה גלושקו (139 בעולם), שמשתתפת השבוע בטורניר דומה בפלורנס, ארצות הברית (25 אלף דולר) תפגוש בהמשך במסגרת הסיבוב השני את פאולה כריסטינה גונז'אלבש מברזיל (293 בעולם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully