וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: "הדיווח על הטיית הקלאסיקו מסוכן לתדמית הליגה"

סערה בספרד: הקוון ששובץ למשחק הקרוב בין ברצלונה לריאל מדריד טוען כי התבקש להטות את המשחק לטובת הבלאנקוס, וכשסירב, ספג איומים, ככל הנראה מבכיר באיגוד השופטים. וגם: רשימת המשכורות בברצלונה

עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: יורגן קלופ מגיע לליברפול

ספרד סוערת וגועשת. ה-21 בנובמבר אמור להיות יום חג במדינה. היום שבו שתי הקבוצות הכי גדולות בחצי האי האיברי - ריאל מדריד וברצלונה, ייפגשו על כר הדשא וירתקו מיליונים למסכי הטלוויזיה. אלא שבמדינה מדווחים שלא הכול ורוד. על פי דיווח בתקשורת המקומית קוון ששובץ למשחק קיבל הוראות להטות אותו לטובתה של ריאל מדריד, מלא פחות מבכיר באיגוד השופטים המקומי, כשעל פי החשד מדובר בחימנס מוראלס מונוס.

אותו קוון סירב בנימוס, טוענים בספרד, ולפיכך ספג איומים. הוא בחר להתלונן על המקרה והמשטרה המקומית פתחה בחקירה וצפויה להוציא הודעה בנושא כבר בימים הקרובים.

בברצלונה אמרו בתגובה: "למדנו על המקרה מהתקשורת, ייתכן שנדון בו בישיבת ההנהלה. אם זה נכון, מדובר בחדשות מסוכנות לתדמית הליגה", מסרה סוזנה מונחה, סגנית הנשיא לענייני כספים במועדון. ריאל מדריד והנהלת הליגה הספרדית עוד לא הגיבו.

המשחק, שייערך בעוד כחודש, יגיע לשתי הקבוצות בתזמון לא נוח במיוחד, מיד אחרי שבועיים של פגרת נבחרות, שתוקדש בדרום אמריקה למוקדמות המונדיאל ובאירופה, לפלייאוף העלייה ליורו 2016. גם בריאל וגם בברצלונה יחזיקו אצבעות ויתפללו שאף אחד מהשחקנים שלהם לא ייפצע במהלך השבועיים האינטנסיביים הללו, כאשר בין היתר, ב-13 בנובמבר ארגנטינה תארח את ברזיל למשחק רותח במסגרת המוקדמות וארבעה ימים לאחר מכן, סגנית אלופת העולם תצא לקולומביה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (שמאל) עם לואיס סוארס. GettyImages
מרוויח יותר מכפול מסוארס. מסי/GettyImages

נחשפו המשכורות של שחקני ברצלונה?

ובינתיים, האתר "ספורטיו" הספרדי פרסם היום רשימה של גובה המשכורות של שחקני ברצלונה, שספק עד כמה היא אמינה אך היא סיפקה ממצא די מדהים. על פי הפרסום באתר הזה, ליאו מסי מוביל כמובן את רשימת המשתכרים עם שכר "צנוע" של 21.2 מיליון יורו לעונה, יותר מכפול משני המשתכרים אחריו לואיס סוארס וניימאר שמרוויחים 10 מיליון כל אחד.

מי שנמצא אחרי שלושת המובילים הוא אנדרס אינייסטה עם 7.5 מיליון יורו ואחריו איבן ראקיטיץ', דני אלבס וסרחיו בוסקטס עם 6 מיליון יורו כל אחד. את טבלת המובילים בשכר סוגרים ג'רארד פיקה וארדה טוראן (5.8 מיליון), וג'ורדי אלבה עם 4 מיליון יורו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully