וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: טריסטן תומפסון חתם לחמש שנים בקליבלנד, ירוויח 82 מיליון דולר

רגע לפני שהעונה יוצאת לדרך, הפורוורד המוערך של הקבאלירס החליט להישאר בקבוצה של דיוויד בלאט כשחתם על חוזה ארוך טווח: "שמח לחזור הביתה". וגם: הסכום המטורף שתשלם קליבלנד העונה והתגובה הקורעת של קאזינס

רויטרס

בווידאו: הטרגדיה של למאר אודום

בשורות טובות לקליבלנד ודיוויד בלאט: הפורוורד המצטיין, טריסטן תומפסון, בחר להיענות בחיוב להצעה של הקבאלירס כשחתם על חוזה לחמש שנים בקבוצה, במהלכן ירוויח לא פחות מ-82 מיליון דולרים.

המשמעות: קליבלנד תבזבז העונה, כולל משכורות ומסים, לא פחות מ-170 מיליון דולרים על הסגל שלה - המספר השני הכי גבוה בהיסטוריה של הליגה אחרי ברוקלין נטס, שהוציאה כמעט 200 מיליון דולר (197) בעונת 2013/14.

כזכור, הפורוורד של קליבלנד בעונה שעברה סירב לחתום על החוזה שהוצע לו על ידי הקאבס, במסגרתו אמור היה להרוויח 6.8 מיליון דולר בעונה הקרובה ולהפוך לשחקן חופשי לאחר מכן.

תומפסון (24) משחק במדי קליבלנד מאז נלקח על ידיה בבחירה הרביעית בדראפט 2011. בארבע העונות האחרונות הוא שותף ב-308 משחקים רצופים בהם העמיד ממוצעים של 10.1 נקודות ו-8.4 ריבאונדים. בפלייאוף בעונה החולפת הוא הרשים עם 9.6 נקודות ו-10.8 ריבאונדים לערב.

אגב, זו לא הפעם הראשונה שקליבלנד מתמודדת עם סיטואציה מהסוג הזה. לקראת עונת 2007/08 סשה פבלוביץ' ואנדרסון ורז'או סירבו לתנאים שהוצעו להם וחיכו עד חודש דצמבר לפני שחתמו על חוזה בתנאים אחרים בשורות הקאבס.

"כמה?!": התגובה של דמרקוס קאזינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully