וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כריסטיאנו רונאלדו התבקש לעבור בדיקת סמים וזעם: "למה תמיד אני?"

כוכב ריאל מדריד ירד מתוסכל מכר הדשא לאחר ה-0:0 מול פריס סן ז'רמן והתעצבן עוד יותר בירידה לחדרי ההלבשה. בניטס: "היה משחק יוצא מהכלל, אני מרוצה מאוד". פלגריני: "הצלחנו לגלות אופי". בופון: "הגיעה למנשנגלדבאך נקודה"

עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: יורגן קלופ מגיע לליברפול

המספרים

* מירצ'ה לוצ'סקו הפך למאמן החמישי שמגיע ל-100 משחקי ליגת האלופות. הרומני רשם את המשחק ה-100 שלו במשחק של שחטאר דונייצק מול מאלמו, כשלפניו יש את אלכס פרגוסון (190), ארסן ונגר (171), קרלו אנצ'לוטי (142) וז'וזה מוריניו (130).

* ניקולס גאיטאן הבקיע את השער המהיר ביותר בתולדות בנפיקה בליגת האלופות, כשכבש בחלוף 74 שניות בלבד.

* כמו כן, גאיטאן הוא שחקן בנפיקה הראשון שכובש בשלושת המשחקים הראשונים בשלב הבתים של האלופות.

* ב-23 מתוך 25 המשחקים האחרונים שלה בליגת האלופות, מנצ'סטר סיטי ספגה לפחות שער ענק.

* בכל ששת המשחקים שוינסנט קומפני החמיץ העונה, סיטי ספגה לפחות שער אחד.

* ווילפריד בוני כבש שלושה שערים בשני משחקיו האחרונים במנצ'סטר סיטי. בשמונת המשחקים שקדמו להם, לא כבש ולו פעם אחת.

* סיידו דומביה כבש שמונה שערים בשמונת המשחקים האחרונים של צסק"א מוסקבה.

* אנתוני מרסיאל הפך לשחקן הרביעי הכי צעיר של מנצ'סטר יונייטד שמבקיע בליגת האלופות אחרי ויין רוני, דייויד בקהאם ופיל ג'ונס.

* בגיל 19, אנתוני מרסיאל נזקק לתשעה משחקים כדי להגיע לחמישה שערים במדי מנצ'סטר יונייטד. לכריסטיאנו רונאלדו לקחו 39 משחקים כדי להגיע לחמישה שערים במדי השדים האדומים בגיל 19.

* הרצף נמשך: איגור אקינפייב ספג כבר 34 משחקים רצופים בליגת האלופות.

* קווין דה בראונה בשמונת המשחקים שלו במנצ'סטר סיטי: חמישה שערים, חמישה בישולים.

* ג'יג'י בופון הפך לשחקן יובנטוס שמשחק הכי הרבה דקות בכל המפעלים עם 48,885.

* מתוך 12 משחקיהן העונה בליגת האלופות, הקבוצות האנגליות ניצחו חמש פעמים בלבד.

* ריאל מדריד השוותה את השיא של ברצלונה מ-2012 עם משחקים רצופים ללא הפסד בשלב הבתים באלופות (18).

צפו: רונאלדו התבקש לעבור בדיקת סמים, והגיב בכעס

פריס סן ז'רמן וריאל מדריד נפגשו למשחק שהבטיח המון, ולא קיים כמעט כלום. בתום תשעים דקות משמימות נפרדו שתי הענקיות ב-0:0, שהותיר את הסטאטוס קוו בבית א' כשם שהיה: ריאל ראשונה עם שבע נקודות והפרש שערים של 0:6, אלופת צרפת אחריה עם שבע נקודות ו-0:5.

כריסטיאנו רונאלדו נראה מתוסכל לאורך המשחק, לעתים כשלא קיבל מסירות מחבריו, ולעתים לאחר מהלך כזה או אחר שלא צלח. בסיום המשחק ירד לחדר ההלבשה, וכאילו שהמשחק הלא מוצלח לא הספיק, התבקש הפורטוגלי לעבור בדיקת סמים, והתעצבן עוד יותר. "תמיד אני", רטן רונאלדו בחדר ההלבשה, לפני שנאלץ לעבור את הבדיקה כפי שכתוב בחוקה.

בינתיים, מאמנו נשמע דווקא די מרוצה. "היה משחק יוצא מהכלל, אני מרוצה מאוד", אמר רפא בניטס. "ידעתי שלא יהיה קל, מול יריבה כל כך חזקה כמו פריס סן ז'רמן, אך השחקנים שלי נראו נהדר. אני לא ידוע אם זה המשחק הכי טוב שלנו העונה, אך ללא ספק נראינו טוב מאוד".

"היה משחק קשה נגד יריבה איכותית, והשגנו נקודה", אמר סרחיו ראמוס בסיום. "אנחנו לא רוצים להתעסק בפציעות הרבות שלנו, צריך להסתכל קדימה ללא תירוצים, יש לנו סגל גדול מלא בשחקנים צעירים שמביאים התלהבות ורצון לעשות דברים. היום ראינו את חסה ולוקאס ואסקס מציגים יכולת טובה שעזרה לקבוצה. במשחקים שכאלה הקבוצה שטועה פחות משיגה את הנקודות".

בצד השני, אנחל די מריה רצה מאוד לנצח את האקסית, אך לא הצליח. "היו לנו הרבה הזדמנויות לנצח נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה", אמר הקשר בסיום. "חשוב לי להוסיף שזה היה משחק חשוב עבורי, לפגוש את חברי הקודמים לקבוצה היה מיוחד".

פול פוגבה שחקן יובנטוס לפני גרניט ג'אקה שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. רויטרס
פוגבה נעצר על ידי ג'אקה/רויטרס

קווין דה בראונה, שסידר למנצ'סטר סיטי ניצחון 1:2 ביתי מול סביליה בזכות שער בתוספת הזמן, אמר בסיום: "אפילו שלא שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו, המשכנו לחפש את הניצחון ובסופו של דבר הצלחנו לכבוש. יש לנו קבוצה שיודעת לתקוף ותנסה לנצח גם בסביליה".

מנג'ר סיטי מנואל פלגריני הוסיף: "זה היה משחק צמוד מאוד. גילינו אופי בסיום והצלחנו להשיג את השער. היינו צריכים לבצע כמה שינויים, לא הצלחנו להיכנס לרחבה ולא היו לנו חלוצים על הספסל, אבל הצלחנו לשחרר את יאיא טורה".

יובנטוס הסתפקה ב-0:0 ביתי עם מנשנגלדבאך, ובכל זאת שמרה על פסגת בית ד'. ג'יג'י בופון, שהפך לשחקן הגברת הזקנה שמשחק הכי הרבה דקות בכל המפעלים עם 48,885 ושבר את שיאו של אלסנדרו דל פיירו, אמר בסיום: "זה מספק, הדברים שבאמת מספקים שחקן הם הצלחות שאפשר לחלוק עם החברים לקבוצה מהאוהדים".

על המשחק עצמו אמר השוער המופלא: "אם זה היה אגרוף היינו מנצחים בנקודות, אבל גם לנו לא היו מצבי הבקעה יוצאי דופן. החזקנו יותר בכדורגל ולחצנו יותר, אבל הגיעה לגלדבאך נקודה". פול פוגבה הוסיף: "למרבה הצער לא כבשנו הערב. כמובן שרצינו לשחק טוב, אבל אנחנו צריכים להיות סבלניים והשערים יגיעו".

אוהדי בורוסיה מנשנגלדבאך מודים לאוהדים. GettyImages
שחקני מנשנגלדבאך חוגגים עם 4,000 האוהדים שליוו אותם לאיטליה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully