וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: עשהאל בן שבת חתם עד סוף העונה

הבלם/קשר, שלא שיחק מאז הופעתו האחרונה בקרקירה היוונית לפני כשנה, יתאחד עם מנחם קורצקי שאימן אותו בעבר ברמת השרון וינסה לסייע למלאבסים לחזור לליגת העל

עשהאל בן שבת שחקן עירוני רמת השרון לפני סטיבן כהן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שוב עם קורצקי. עשהאל בן שבת/ברני ארדוב

אחרי שהעפילה לחצי גמר גביע הטוטו בלאומית, הפועל פתח תקוה החתימה הערב (רביעי) את הבלם/קשר עשהאל בן שבת על חוזה עד תום העונה. בן שבת, 27, לא שיחק מאז עזב את קרקירה היוונית בינואר השנה, וכעת חוזר לשתף פעולה עם מנחם קורצקי, שאימן אותו בהפועל ניר רמת השרון.

לאחר התקופה ברמת השרון, שהסתיימה בינואר 2014 בעקבות החשדות נגדו בפרשת ההימורים שאפפה את הקבוצה, בן שבת עבר לליגה היוונית ורשם 11 הופעות בפנתראקיקוס, ממנה נפרד בקיץ שעבר לטובת קרקירה. בקבוצתו השנייה ביוון שיחק בן שבת רק ארבע פעמים, ולמעשה משחקו האחרון היה באוקטובר אשתקד.

שנה עברה מאז, וכעת בן שבת ינסה לסייע למלאבסים לחזור לליגת העל. כרגע להפועל פתח תקוה יש 16 נקודות, בדיוק כמו למוליכה מ.ס. אשדוד, וביום שישי היא תתארח באצטדיון בלוד (בגלל שזרוע בטדי) אצל הפועל קטמון.

במשחק האחרון בשלב רבע גמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית, הפועל אשקלון ניצחה 1:3 את הפועל ירושלים בפנדלים, אחרי 0:0 ב-120 דקות בטדי. אשקלון הצטרפה למ.ס. אשדוד, הפועל פתח תקוה והפועל ניר רמת השרון שעלו אתמול לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully