וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: רומרו אוסבי חתם רשמית. צפו בביצועיו

21.10.2015 / 18:20

הפורוורד האמריקאי (25, 2.03 מ') ששוחרר לאחרונה מנאנטר הצרפתית מצטרף לסגל המסקרן של שרון דרוקר, שפתח מצוין את העונה. אוסבי, בוגר מכללת אוקלהומה, נבחר 51 בדראפט 2013

AP

בווידאו: ביצועיו של רומרו אוסבי בליגת הפיתוח אשתקד

מכבי ראשון לציון, שפתחה את העונה בליגת העל בצורה מצוינת, החתימה הערב (רביעי) את הפורוורד האמריקאי רומרו אוסבי, ששוחרר מנאנטר הצרפתית. הכתומים שחררו ביום שני את דריק באיירס שהחזיק בחוזה לחודש עם אופציה עד לסיום העונה, לאחר שלא הצליח להשתלב סיים את דרכו במועדון. לכתומים תהיה אופציה דומה על אוסבי, שינחת מחר בארץ ויוכל לשחק במשחק הראשון במסגרת היורופקאפ נגד בי סי קאלב קארמו האסטונית, ביום רביעי הבא בטאלין, בירת אסטוניה.

אוסבי (25, 2.03) הוא אמריקאי שנולד בגרמניה, בוגר אוניברסיטת אוקלהומה משנת 2013. אורלנדו מג'יק בחרה בפורוורד המוכשר בדראפט באותה שנה במקום ה-51, ואת העונה הראשונה שלו כמקצוען העביר בליגת הפיתוח כשהוא מחכה לקריאה מה-NBA ורשם 17.2 נקודות ו-7.1 ריבאונדים למשחק במדי מיין, אך נפצע בכתף וגמר את העונה. אשתקד שיחק לא רע בליגת הקיץ במדי אורלנדו, אך לבסוף חתם בלה מאן הצרפתית, בה סבל שוב מפציעה בכתף ונעדר לארבעה חודשים. את העונה סיים בליגת הפיתוח במדי מיין ובליגה בפורטו ריקו. הקיץ חתם בנאנטר הצרפתית ובארבעה משחקים במדיה רשם 3.5 נקודות וריבאונד בממוצע למשחק.

הקבוצה של שרון דרוקר פתחה את העונה בליגת העל בצורה נהדרת עם ניצחון ביתי על הפועל אילת וניצחון חוץ איכותי על הפועל תל אביב. הכתומים יארחו ביום ראשון את מכבי קרית גת, העולה החדשה, ויחלו ביום רביעי את משחקי שלב הבתים הראשון ביורופקאפ במשחק חוץ באסטוניה. בהמשך תפגוש ראשון לציון גם את אקדמיק סופיה ואנייסי קרסניורסק הרוסית, כשהיא מנסה לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים בבית.

אמש פרסמנו: מכבי ראשון לציון במשא ומתן עם הפורוורד האמריקאי רומרו אוסבי

הכדורסלן האמריקאי רומרו אוסבי. AP
הסגל הכתום מתעבה. אוסבי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully