וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הקליפרס גברו על גולדן סטייט, דוראנט וג'ורג' מוכנים לעונה

בלייק גריפין קלע 29 נקודות ב-95:130 של הקליפרס על האלופה, קווין דוראנט ופול ג'ורג' המתקמבקים נראו שוב חדים, סן אנטוניו ואולדרידג' ספגו הפסד רביעי בקדם עונה

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
מתי מתחילים? דוראנט/AP

חמישה משחקי הכנה נערכו הלילה (רביעי) ברחבי ה-NBA, שרק הגבירו את הציפייה לפתיחת העונה. קווין דוראנט, בלייק גריפין ופול ג'ורג' הוכיחו שהם מתכוננים להסתער על העונה הקרבה ושהם בכושר מצוין, בעוד סן אנטוניו המבטיחה ספגה הפסד רביעי.

ל.א קליפרס - גולדן סטייט 95:130
בלייק גריפין קלע 23 מתוך 29 הנקודות כבר במחצית הראשונה, והוליך את הקליפרס לניצחון על האלופה. לא צריך להכביר בחשיבות המשחקים האלה, במיוחד כשסטפן קרי ואנדרה איגואדלה קיבלו מנוחה, אבל אחרי שדוק ריברס אמר בשבוע שעבר ש"הווריורס זכו באליפות עם לא מעט מזל", אפשר היה לחוש במעט מתיחות בין שתי הקבוצות. אולי בגלל זה כריס פול (7 נקודות ו-10 אסיסטים) הורחק ברבע האחרון, אחרי שהתווכח עם שופט ("אני לא ילד, אל תתייחס אליי כאל כזה"). קליי תומפסון, שנעדר מהמשחקים האחרונים בגלל ענייני משפחה, קלע 21 נקודות. דיאנדרה ג'ורדן סיים עם 10 נקודות ו-10 ריבאונדים.

פול פירס, לוס אנג'לס קליפרס. AP
חם במערב. פירס/AP

יוטה - אוקלהומה סיטי 113:102
קווין דוראנט ממשיך להוכיח שהוא מגיע לעונה בכושר, אחרי שקלע 11 נקודות ברבע הראשון, בדרך לערב של 29 נקודות. ראסל ווסטברוק קלע 21 נקודות, והוסיף עוד 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים כדי להשלים טריפל דאבל. רודני הוד בלט בג'אז עם 23 נקודות.

סן אנטוניו - פיניקס 104:84
קוואי לאונרד הוליך את קלעי סן אנטוניו עם 14 נקודות, כשהספרס רושמים הפסד רביעי בחמישה משחקי קדם עונה. למרקוס אולדרידג', הפרי אייג'נט המתוקשר, הוגבל ל-9 נקודות, בפעם השנייה ברציפות מול הקהל הביתי, ב-4 מ-10 מהשדה. מנגד, פיניקס (24 נקודות במתפרצות) סיימה עם 11 מ-21 מהשלוש, כשמרקיף מוריס מסיים עם 17 נקודות, אחד מארבעה שחקנים בסאנס בספרות כפולות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
למרכוס אולדרידג', סן אנטוניו ספרס. AP
לאט לאט. אולדרידג'/AP

מילווקי - מינסוטה 88:106
קרל אנתוני טאונס, הבחירה הראשונה בדראפט, סיים עם 6 נקודות ו-6 ריבאונדים, בעוד מילווקי נהנתה מ-17 נקודות של כריס מידלטון ו-16 של מייקל קרטר וויליאמס, כשהקהל נהנה בעיקר מ"הגריק פריק", שכיכב עם דאנק וחסימה אדירים.

שיקגו - אינדיאנה 94:103
ארון ברוקס קלע 22 נקודות בניצחון הבולס, שנהנו משישה שחקנים בספרות כפולות, אבל חובבי ה-NBA בעיקר שמחו לראות את היכולת של פול ג'ורג', שקלע 26 נקודות וקלט 13 ריבאונדים לפייסרס, כולל 15 נקודות ברבע הראשון, כולל דאנק מרהיב אחרי שקלט ריבאונד התקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully