וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות באלג'יריה: "יאסין ברהימי השפיל את האויב הציוני"

אושר גדול במדינה לאחר השער של קשר הנבחרת: "לא רק שברהימי כבש מול יריבה ישראלית בזמן שנערכת אינתיפאדה, הוא גם הגדיל לעשות והתגרה בה כשהשתטח על כר הדשא והודה לאללה. עדיין לא ברור אם יגיע למשחק בישראל". בשוויץ תוהים: "איך באזל הודחה?"

צילום: עמית גולדשטיין, עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: מאמן ושחקני מכבי תל אביב מסכמים את ההפסד לפורטו

שחקן פורטו יאסין ברהימי מול שחקן מכבי תל אביב ניקולה מיטרוביץ'. AP
שמחה באלג'יריה. יאסין ברהימי/AP

קשר פורטו, יאסין ברהימי, היה אחד השחקנים המצטיינים על כר הדשא אמש (שלישי), ב-0:2 של קבוצתו על מכבי תל אביב בשלב הבתים של ליגת האלופות. מלבד אוהדי הדרקונים ששמחו מאוד לראות את הקשר כובש ואת קבוצתם מנצחת, גם באלג'יריה נהנו מכל רגע, ולא רק בשל העובדה שכוכב הנבחרת המקומית כבש בליגת האלופות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן פורטו ונסן אבובקאר חוגג עם חסוס קורונה. רויטרס
"האויב הציוני הושפל". פורטו חוגגת/רויטרס

באלג'יריה היו מרוצים מהעובדה שהשער שכבש ברהימי היה דווקא מול יריבה ישראלית, ואף טוענים שהקשר כלל לא רצה לקחת חלק בהתמודדות. "בזמן שבפלסטין הכבושה נערכת אינתיפאדה ונערכות הפרות במסגד אל אקצה, כבש ברהימי מול האויב הציוני", כתבו ב-"elkhabar" המקומי.

"המצב עבורו לא אידיאלי לאחר שפורטו שובצה לבית עם יריבה ציונית. צריך לזכור שברהימי היה אחד מ-61 השחקנים שחתמו על העצומה של פרדי קאנוטה נגד הכיבוש הישראלי. בנוסף, ברהימי לא פספס הזדמנות להביע תמיכה בעם הפלסטיני פעם נוספת כשנבחרת אלג'יריה ארגנה תרומה בסך 100 אלף דולרים לטובת הילדים בעזה", הוסיפו.

ערן זהבי, מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
אכזבה במכבי תל אביב, אושר באלג'יריה. ערן זהבי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל

"למרות שלא רצה לשחק מול האויב הציוני, ברהימי נדרש לעשות זאת", נכתב ב-"3robanews". "לא רק שהוא כבש, הוא גדם הגדיל לעשות והתגרה ביריבה הישראלית, כשהשתטח על כר הדשא לאחר השער שכבש והודה לאללה".

"בדיוק כמו שמוחמד סלאח כבש מול מכבי תל אביב ונישק את כר הדשא כאות מחאה, כך עשה גם ברהימי", נכתב באלג'יריה. "קשר פורטו חויב לשחק מול הישראלים, אך הגדיל לעשות כשכבש והשפיל את יריבתו", הוסיפו ב-"el-balad. עדיין לא ברור האם ישחק עם קבוצתו בישראל או שלא יחוייב להגיע לפלסטין הכבושה".

גם בשוויץ התייחסו למשחק בין הקבוצות, רק בצורה קצת שונה. "איך באזל הודחה מול מכבי תל אביב?", זעקה הכותרת של "הבליק" השוויצרי. "מילא הפסד לריאל מדריד, זה עוד אפשר להבין, אבל ההפסד למכבי תל אביב היה טיפשי. מכבי תל אביב בליגת האלופות זו בדיחה, אמר דוידה קאלה באוגוסט והוא צדק. מכבי תל אביב עם אפס נקודות והפרש שערים 8:0 אחרי שלושה משחקים. זה כואב לכל אוהד באזל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"איך באזל הפסידה למכבי תל אביב?". הכותרת ב"בליק"/מערכת וואלה, צילום מסך

"ידענו שיהיה משחק קשה מול יריבה עיקשת", אמר ברהימי לאחר המשחק. "שני השערים שכבשנו במחצית הראשונה אפשרו לנו להשתחרר, ולשחק בצורה נינוחה יותר. היריבה שמולנו הייתה עיקשת, ולכן אנחנו מרוצים שעשינו עוד צעד בדרך למטרה החשובה, והיא כמובן העפלה לשמינית גמר ליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully