וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "השופט היה חלש ונאיבי", ז'ירו: "היינו חייבים את הניצחון הזה"

מאמן צ'לסי תקף את השופט אחרי ה-0:0 בקייב: "לא מבין מה הם עושים". ארסנל חגגה, נוייר הודה: "הייתי טוב, אבל הגול הראשון באשמתי". ניימאר ממשיך למלא את מקום מסי בברצלונה: "שיעור בכדורגל מופת"

המחזור השלישי בליגת האלופות יצא לדרך אתמול (שלישי) עם שורה של משחקים נהדרים. במוקד עמד ניצחונה של ארסנל 0:2 על באיירן מינכן, אבל ה-תוצאה של הערב נפלה בביי ארינה שם לברקוזן ורומא נפרדו ב-4:4. ברצלונה טיילה עם 0:2 על באטה בוריסוב וצ'לסי שוב אכזבה עם 0:0 בחוץ מול דינמו קייב.

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו. AP
מוריניו בפוזה אופיינית/AP

"השופט היה חלש ונאיבי", אמר ז'וז'ה מוריניו מאמן צ'לסי אחרי ה-0:0 בקייב, בעוד מתקפה אופיינית מבית מדרשו, "אני לא מבין מה השופטים עושים והתוצאה הזו היא בגלל שפנדל לא ניתן לפברגאס במחצית הראשונה. אני חושב שזה היה רגע קריטי במשחק.

"אני באמת חושב שהשופט היה טוב, אבל הוא עשה טעות אחת גדולה. לדוגמה, באליפות העולם בראגבי, אני חושב שהשופט במשחק של סקוטלנד גם היה טוב, ועשה טעות אחת. אבל הטעות הזאת הרסה לסקוטלנד את הסיכויים". אופ"א תקבע ביממה הקרובה אם מוריניו יעמוד לדין על הדברים.

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
המאמן הראשון שמנצח את באיירן. ונגר/רויטרס

בלונדון ארסנל רשמה ניצחון גדול, 0:2 על באיירן, שהגיע אחרי שני הפסדים ומסבך את המצב בבית. עם זאת, המצב של ארסנל עדיין לא טוב, לאור הניצחון של אולימפיאקוס בזאגרב, אבל כמובן שהתותחנים יכולים להיות מעודדים.

ארסן ונגר פרגן לפטר צ'ך השוער שלו: "פטר היה שחקן מפתח היום. הוא היה אינטיליגנט ושיחק בצורה מאוד טובה. ראינו היום שני שוערים ברמה עולמית".

"שיחקנו כדי לשלוט במשחק ויצרנו מצבים. אני כל כך גאה בצורה שבה שיחקנו", אמר פפ גווארדיולה והוסיף, "הגענו לפה כדי להבטיח את ההעפלה שלנו, ולא הצלחנו לעשות את זה כך שנצטרך לנצח במשחק הבא. שני השוערים היו מדהימים. זה היה משחק מצחיק, אבל זה בסדר".

מנואל נוייר, שרשם הצלה ענקית במחצית הראשונה, אבל היה אשם בגול של ז'ירו אמר אחרי ההפסד של באיירן לארסנל: "שיחקתי טוב, אבל עשיתי טעות קשה שהובילה לגול הראשון של ארסנל. אני חושב שתוצאת תיקו הייתה משקפת יותר".

"היינו צריכים את הניצחון הזה כדי להישאר בחיים ולנסות להעפיל לשלב הבא", אמר אוליבייה ז'ירו אחרי הניצחון של ארסנל, "אנחנו צריכים להודות גם לפטר צ'ך, הוא נתן משחק פנטסטי. באיירן מינכן שלטה לגמרי במשחק, היא מחזיקה טוב מאוד בכדור, אבל ידענו את זה והצלחנו להשיג את הנקודות".

פיליפ לאהם: "ברגעים המכריעים של המשחק, לא הצלחנו להבקיע. ארסנל היתה מאוד מסוכנת בהתקפות מתפרצות. היא היריבה החזקה בבית שלנו".

שחקני ברצלונה איבן ראקיטיץ', סרחיו בוסקטס חוגגים. רויטרס
שני שערים נהדרים. ראקיטיץ'/רויטרס

ברצלונה הצליחה לגבור 0:2 על באטה בוריסוב, מצמד של איבן ראקיטיץ' שלא פתח בהרכב ונכנס כמחליף רק בעקבות פציעה מוקדמת של סרג'י רוברטו. עם זאת, הססטיסטיקה מראה שניימאר הוא השחקן הכי לוהט בברצלונה בהיעדרו של ליאו מסי הפצוע: הברזילאי כבש או בישל את שמונת (!) השערים האחרונים של קבוצתו. מול סביליה הוא כבש, מול ראיו וייקאנו הוא כבש רביעייה ובישל שער נוסף, ואמש בישל פעמיים.

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה אמר: "עשינו מה שהיינו חייבים לעשות. יצרנו הרבה מצבים ואנחנו עוזבים מחוזקים".

מארק בארטרה בלם ברצלונה אמר אחרי הניצחון: "אני חושב שעשינו מה שהיינו צריכים לעשות. שלטנו במשחק לכל אורכו והכי חשוב שנמשיך ליהנות. ניימאר היה בעניינים והניע את המשחק וזה חשוב מאוד".

מאמן באטה אלכסנדר ירמקוביץ' הודה בסיום ש"בארסה העניקה לנו שיעור בכדורגל מופת. הם הראו לנו איך לתקוף, איך לצאת למהתקפה אחרי שאתה זוכה בכדור, ויש לנו עוד הרבה הרבה מה ללמוד. הם מהרגע הראשון התעלו עלינו בכל דרך, הסתערו עלינו וידעו להתמודד עם המתפרצות שלנו".

שחקן באיירן מינכן מאוכזבים. AP
הבווארים מאוכזבים/AP

אין ספק שהמשחק המשוגע של היום התרחש בגרמניה, שם חזרה רומא מפיגור 2:0 ליתרון 2:4, רק כדי לשמוט אותו ולסיים ב-4:4 מטורף עם לברקוזן. "יש לפחות שני דברים חיוביים מהמשחק הזה", אמר מאמן הג'יאלרוסי רודי גרסיה. "יכולנו להרים ידיים בפיגור 2:0. במקום זה, שיחקנו טוב וכבשנו ארבעה שערים. עם זאת, עם עשר דקות לסיום, היינו צריכים לשמור יותר טוב. בסופו של דבר זו נקודת חוץ, וזה חיובי". גרסיה הוסיף ש"החבר'ה היו ראויים לניצחון בסיום. נהיה חייבים לשמור על יתרון כזה בפעם הבאה, אבל זו עדיין תוצאה טובה".

מיראלם פיאניץ' שכיכב עם שער ושני בישולים, היה מאוכזב: "אי אפשר לסיים משחק כזה בתיקו, זה היה בידיים שלנו. הבעיה היתה שרק הגבנו, לא לקחנו יוזמה בפתיחה. לא היינו יכולים להרשות להם לבצע קאמבק שכזה, ושמטנו שתי נקודות".

רודי פלר, מנהל לברקוזן, התמוגג: "מדהים! זה יכול היה להיגמר ב-7:7. המאמן שלנו ביצע שינויים חכמים והשוונו, זה לא ייאמן. לפחות הקהל נהנה".

שחקן רומא מיראלם פיאניץ' חוגג עם חבריו. AP
תיקו שכולו הפסד. פיאניץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully