וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון וצ'רלטון הובסו 3:0 בבית, האוהדים קראו לפיטורי המאמן

צ'רלטון נפלה מתחת לקו האדום בצ'מפיונשיפ אחרי תבוסה משפילה מול פרסטון נורת' אנד. האוהדים שרו: "אתה תפוטר בבוקר". בובי זאמורה שוב החליף את תומר חמד וכבש שער ניצחון דרמטי לברייטון

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
סוף הסיפור? לוזון/GettyImages

ההתפרקות של צ'רלטון וגיא לוזון נמשכה הערב (שלישי) כאשר הקבוצה הובסה 3:0 בבית מול פרסטון נורת' אנד במסגרת המחזור ה-12 בצ'מפיונשיפ האנגלית וצנחה אל המקום ה-22, מתחת לקו האדום.

מעמדו של לוזון, ששמע את אוהדי קבוצתו שרים לו "אתה תפוטר בבוקר", היה מעורער מאוד עוד לפני המשחק ובוודאי שגם אחרי ההפסד הכואב הזה. כבר בדקה השנייה פול גלאגר העלה את האורחת ליתרון והוא גם הכפיל את היתרון, בדקה ה-36. את השלישי והאחרון כבש דניאל ג'ונסון הג'מייקני, בדקה ה-62.

מנגד, מי שכן ממשיכים להצליח הם בירם כיאל ותומר חמד, ששמרו יחד עם קבוצתם ברייטון על המקום הראשון בליגה בזכות 1:2 דרמטי מול בריסטול. בובי זאמורה, שביום שבת החליף את תומר חמד וכבש שער ניצחון דרמטי מול לידס, עשה בדיוק את אותו דבר הערב, כאשר נכנס במקום החלוץ הישראלי בדקה ה-76 והכריע את המשחק תוך שש דקות. דריק וויליאמס העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-17, סם באדלוק איזן לברייטון בדקה ה-53. כיאל, שהשלים 90 דקות, ראה צהוב בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully