וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: מ.ס. אשדוד והפועל פתח תקוה עלו לחצי הגמר

דין דוד (45) כבש את שערו השביעי העונה בכל המסגרות וסידר לאשדוד 0:1 בחוץ על מכבי אחי נצרת. הפועל פתח תקוה ניצחה 3:5 בפנדלים בעפולה, אחרי 1:1 ב-120 דקות. גם רמת השרון עלתה

אנדריי לונגו שחקן הפועל פתח תקוה מעל רחמים צ'קול שחקן הפועל ראשון לציון. מגד גוזני
שער בכורה בהפועל פתח תקוה. אנדריי לונגו/מגד גוזני

מ.ס. אשדוד עלתה הערב (שלישי) לחצי גמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית, כשניצחה 0:1 בעילוט את מכבי אחי נצרת. החלוץ הצעיר דין דוד הכריע את גורל המשחק בדקה ה-45 וחגג את השביעי שלו העונה בכל המסגרות (ארבעה בליגה, שלושה בגביע הטוטו). אשדוד, מוליכת הליגה הלאומית, האריכה את רצף הניצחונות שלה לחמישה.

שותפתה לפסגת הליגה, הפועל פתח תקוה, הצטרפה אליה בזכות 3:5 בפנדלים על הפועל עפולה. 90 הדקות הסתיימו ב-1:1, אחרי שגיא דיין כבש בדקה ה-18 לזכות עפולה מול קבוצתו בעונה שעברה, אבל הרומני אנדריי לונגו איזן בדקה ה-41. בדו קרב מהנקודה הלבנה, אופק מלול החמיץ בפנדל הרביעי של עפולה, ושגיב כהן סגר עניין עם בעיטה חמישית מדויקת של האורחים.

ברבע הגמר השלישי שנערך הערב, הפועל ניר רמת השרון ניצחה בפנדלים 5:6 את הפועל קטמון, אחרי 1:1 ב-120 דקות. משה בן לולו העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-55, אבל רמת השרון הגיבה בחלוף חמש דקות עם שער של אוזור נמקה וחגגה בטדי לאחר בעיטות ההכרעה.

המשחק האחרון בשלב זה ייערך מחר, כשהפועל ירושלים תארח את הפועל אשקלון בטדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully