וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלים ב-NBA משוכנעים: קליבלנד תזכה השנה באליפות

53.6 אחוז מהג'נרל מנג'רים בחרו בקבוצה של בלאט כמועמדת שלהם לזכייה בתואר. לברון ג'יימס המועמד המוביל לתואר ה-MVP וגם: באיזו קטגוריה קיבל אנתוני דייויס 86.2 אחוז מהקולות?

קליבלנד קבאלירס של דיוויד בלאט הגיעה הפסידה בעונה שעברה בגמר ה-NBA לגולדן סטייס שזכתה באליפות מרשימה מאוד. אולם, לפחות על פי הג'נרל מנג'רים של הליגה, הקבוצה של בלאט היא המועמדת מספר 1 לזכות בעונה הקרובה בתואר הנכסף לראשונה בתולדותיה.

בהצבעה שנערכה בקרב מנהלי הקבוצות בליגה לקראת העונה שבפתח, לא פחות מ-53.6 אחוז מהם בחרו בקבוצה של בלאט כמועמדת הבכירה לדעתם לזכות בתואר, כאשר סאן אנטוניו מקבלת 25 אחוז מהקולות והאלופה המכהנת גולדן סטייט מסיימת שלישית בלבד וזוכה לרק 17.9 אחוז מהקולות.

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס עם דיוויד בלאט. GettyImages
יחגגו ביחד אליפות היסטורית? לברון ובלאט/GettyImages

לברון ג'יימס כוכב קליבלנד הוא באופן לא מפתיע המועמד המוביל של המנהלים לזכות בתואר ה-MVP של השנה עם 39.3 אחוז, אבל הבחירה המעניינת והגורפת ביותר הייתה לשאלה איזה שחקן המנהלים היו מחתימים ראשון אם היו יכולים לבנות קבוצה. אנתוני דייויס היה הבחירה הראשונה של לא פחות מ-86.2 אחוז מהקולות, כשדוראנט ולברון ממוקמים הרחק מאחוריו עם 6.9 אחוז בלבד.

ולחובבי הכדורסל האירופי, מארק גאסול זכה ברוב גורף של 65.5 אחוז מהקולות כסנטר הטוב בליגה וכן לזר הטוב בליגה כשהוא מקדים בקטגוריה הזו את אחיו הגדול פאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully