וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: 0:0 בין פ.ס.ז' לריאל, צסק"א - מנ' יונייטד 1:1

אלופת צרפת והבלאנקוס סיפקו משחק מאכזב ששיחק לטובת הקבוצה של רפא בניטס. השדים האדומים חזרו מפיגור עם שער של מרסיאל. סיטי עם 1:2 דרמטי על סביליה. וולפסבורג ניצחה 0:2 את פ.ס.וו. יובנטוס סיימה ב-0:0 ביתי מול גלדבאך, 0:4 קל לאתלטיקו

הווינר הגדול של סיטי/GettyImages

המחזור השלישי בליגת האלופות ננעל הערב (רביעי) עם משחקי בתים א' עד ד'. פריס סן ז'רמן וריאל מדריד לא עמדו בציפיות הגבוהות מהמשחק ביניהן ונפרדו ב-0:0. באותו הבית ניצחה מאלמו 0:1 את שחטאר דונייצק. מנצ'סטר סיטי שוב ניצחה בזכות שער בתוספת הזמן ועשתה את זה עם 1:2 מול סביליה. באותו הבית סיימה יובנטוס ב-0:0 ביתי מול בורוסיה מנשנגלדבאך, שהשיגה נקודה ראשונה ומרשימה. מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 בחוץ מול צסק"א מוסקבה אחרי שכבר פיגרה, וולפסבורג שמרה על מאזן בית מושלם עם 0:2 מול פ.ס.וו. בבית ג', אתלטיקו הביסה 0:4 את אסטנה ועלתה לראשות הבית שלה, בעוד גלאטסראיי רשמה ניצחון ראשון עם 1:2 ביתי מול בנפיקה.

seperator

בית א':

פריס סן ז'רמן - ריאל מדריד 0:0

הקרב על ראשות בית א' לא עמד בציפיות שהיו ממנו. פריס סן ז'רמן וריאל מדריד נפרדו ב-0:0, כששתיהן לא ממש מייצרות מצבים מסוכנים מול השער. הבלאנקוס, שנאלצו להסתדר ללא גארת' בייל, קארים בנזמה ודני קרבחאל, יצאו נשכרים והם עכשיו עם שבע נקודות, כמו גם הקבוצה של לורן בלאן ויוכלו להכריע את המאבק על ראשות הבית במפגש השני בין השתיים במחזור הבא.

דקה 36: טוני קרוס הגביה קרן, רונאלדו נגח, אבל קווין טראפ הדף לקרן.

דקה 73: כריסטיאנו רונאלדו קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט משבעה מטר, אך זה הלך לרוחב.

מאלמו - שחטאר דונייצק 0:1

הקבוצה האוקראינית, שהגיעה בשנה שעברה עד לשמינית הגמר, נראית פשוט נורא השנה במפעל. שחטאר דונייצק ספגה הפסד שלישי בשלושה משחקים עם 1:0 מול מאלמו השבדית ונותרה עם אפס נקודות ויחס שערים רע מאוד של 8:0. הסיכוי של שחטאר לעלות שוב לשמינית הגמר הוא קלוש במיוחד והיא במרחק שבע נקודות מהמקום השני, מאלמו השיגה נקודות ראשונות במפעל העונה.

דקה 17: גול! פה קונאטה העביר מסירת רוחב יפה מאוד למרקוס רוזנברג, שבעט בנגיעה אחת פנימה את ה-0:1 של מאלמו.

דקה 56: החמצת פנדל! דריו סרנה ביצע עבירה ברחבה. ניקולה ג'ורג'יץ' בעט את הפנדל, אבל נבלם אצל אנדריי פיאטוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סרז' אורייה שחקן פריס סן ז'רמן לפני כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
רונאלדו מול אורייה/רויטרס

בית ב':

צסק"א מוסקבה - מנצ'סטר יונייטד 1:1

השדים האדומים, שמתכוננים לדרבי הענק מול מנצ'סטר סיטי בראשון, הצליחו לחזור מפיגור במוסקבה, אבל סיימו ב-1:1 בלבד, שמותיר אותם במקום השני בבית עם ארבע נקודות. סיידו דומביה המצוין העלה את צסק"א מוסקבה (נטולת ביברס נאתכו הפצוע) ליתרון בדקה ה-15, אנתוניו מרסיאל איזן בדקה ה-65 וקבע חלוקת נקודות שמותירה את שתי הקבוצות עם ארבע נקודות ואת לואי ואן חאל במקום השני.

דקה 15: גול! מרסיאל נגע ביד ברחבה וצסק"א מוסקבה קיבלה פנדל. רומן ירמנקו בעט את הפנדל, דויד חאה הדף לקורה, אבל זה חזר אל סיידו דומביה, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1 לצסק"א מוסקבה.

דקה 65: גול! איזו התקפה נהדרת של מנצ'סטר יונייטד. אנטוניו ולנסיה הגביה בסופה מצוין לאנתוניו מרסיאל, שנגח בצורה נהדרת לקורה ופנימה, 1:1.

וולפסבורג - פ.ס.וו 0:2

הזאבים שמרו על מאזן בית מושלם בליגת האלופות גם אחרי המשחק השני שלהם בפולקסווגן ארנה. וולפסבורג, שניצחה 0:1 במחזור הראשון את צסק"א מוסקבה, עשתה את שלה הפעם עם 0:2. באס דוסט ומקס קרוזה הלוהט (שער חמישי בשלושת המשחקים האחרונים שלו) כבשו לזכות הקבוצה של דיטר הקינג, שעולה למקום הראשון בבית עם שש נקודות.

דקה 46: גול! ג'ושוע גילאבוגי בעט ראשון, ירון זוט הדף, אבל זה חזר לבאס דוסט שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1 של וולפסבורג.

דקה 57: גול! דניאל קאליג'ורי הגביה מימין מצוין ומצא את מקס קרוזה, שנגח יפה מאוד לפינה הרחוקה וקבע 0:2. שער יפה של קרוזה וחמישי שלו בשלושת המשחקים האחרונים.

דקה 90: החמצת פנדל! יורגן לוקאדיה הוכשל ברחבה על ידי שוער וולפסבורג דייגו בנאליו. לוקאדיה בעצמו בעט את הפנדל, אבל השוער השוויצרי הדף נהדר והשאיר את התוצאה על 0:2.

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד עם בסטיאן שווינשטייגר. רויטרס
רוני ושווינשטייגר מתוסכלים/רויטרס

בית ג':

אתלטיקו מדריד - אסטנה 0:4

הקולצ'ונרוס, שהפסידו במחזור שעבר לבנפיקה בבית, קיבלו את היריבה הכי נוחה כדי להתאושש מולה מאובדן הנקודות. אתלטיקו מדריד הביסה 0:4 בבית את אסטנה הקזחית ועלתה למקום הראשון בבית בשל ההפסד של בנפיקה מול גלאטסראיי. סאול, ג'קסון מרטינס, אוליבר טורס ושער עצמי של דניס דדצ'קו סידרו לקבוצה של דייגו סימאונה ניצחון קליל מאוד.

דקה 23: גול! יאניק קראסקו העביר מסירת רוחב יפה לסאול, שהסתדר עם השומר שלו ובעט עם הרבה סטייל ועם העקב פנימה את ה-0:1 הצפוי של אתלטיקו.

דקה 29: גול! סאול ניסה להעביר מסירה שנבלמה על ידי ההגנה. זה חזר לג'קסון מרטינס, שהסתובב ובעט למרכז השער, אבל השוער אריק כשל וזה נכנס, 0:2 לאתלטיקו.

דקה 63: גול! גבי העביר מסירת רוחב יפה לאוליבר טורס, שהקפיץ עם הרבה טאץ' מעל השוער וקבע 0:3 לאתלטיקו.

דקה 89: גול! דניס דדצ'קו ניסה להרחיק כדור, אבל בעט את זה לשערו הוא וזה 0:4 לאתלטיקו.

גלאטסראיי - בנפיקה 1:2

הטורקים פתחו לא טוב את הקמפיין עם הפסד ביתי מול אתלטיקו מדריד ותיקו מול אסטנה, אבל במחזור השלישי הם חזרו לתמונת העלייה. גלאטסראיי חזרה מפיגור בדרך ל-1:2 מול בנפיקה ושיפרה את מאזן הנקודות שלה לארבע, שתיים בלבד פחות מהפורטוגלים ומאתלטיקו מדריד שמוליכה את הבית. ניקולאס גאיטן העלה את הנשרים ליתרון כבר בדקה השנייה, אבל סלצ'וק אינאן בפנדל מוצלח ולוקאס פודולסקי השלימו מהפך והשאירו את הנקודות בבית.

דקה 2: גול! איזה שער ענק. ניקולאס גאיטן קיבל כדור עומק, עבר את השומר שלו בקלות והקפיץ מעל מוסלרה כדי לקבוע 0:1 לבנפיקה.

דקה 19: גול! אנדרה אלמיידה נגע ביד ברחבה. גלאטסראיי קיבלה פנדל. סלצ'וק אינאן בעט את הפנדל פנימה וקבע 1:1.

דקה 33: גול! אורליאן שג'ו הכניס כדור עומק מצוין ללוקאס פודולסקי, שבעט בצורה נהדרת עם רגל שמאל ועם הצד החיצוני בין הרגליים של ז'וליו סזאר פנימה. גלא משלימה מהפך ועולה ל-1:2.

סאול שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
איזה שער ענק של סאול/רויטרס

בית ד':

יובנטוס - מנשנגלדבאך 0:0

הגברת הזקנה עם 0:0 שני בשלושה ימים. אחרי שלא הצליחה לנצח את אינטר בסן סירו ויצאה משם עם 0:0 בראשון, סיימה יובנטוס באותה התוצאה בבית מול בורוסיה מנשנגלדבאך המתאוששת, שהשיגה נקודה ראשונה ויוקרתית מאוד בבית ד' מול סגנית אלופת אירופה, אבל עדיין נותרה אחרונה בבית. יובה עדיין ראשונה בבית עם שבע נקודות.

מנצ'סטר סיטי - סביליה 1:2

אחרי שהצליחה לחזור מפיגור ל-1:2 בזכות שער בתוספת הזמן מול בורוסיה מנשנגלדבאך במחזור שעבר, הצליחה הקבוצה של מנואל פלגריני לעשות בדיוק את אותו הדבר גם מול סביליה. יבגני קונופליאנקה העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-30, אבל שער עצמי של אדיל ראמי כעבור שש דקות קבע שוויון. בדקה ה-91, ממש כמו בבורוסיה פארק במחזור שעבר, הצליחה סיטי לכבוש את השני, כשהפעם הכובש היה קווין דה בראונה המצוין שהשאיר את הנקודות בבית.

דקה 30: גול! ויטולו עשה מהלך גדול באגף ימין של התקפת סביליה ויישר למרכז, שם המתין יבגני קונופליאנקה, שבעט בנגיעה אחת פנימה את ה-0:1 של סביליה.

דקה 36: גול! יאיא טורה עבר את השומר שלו לאורך הקו ויישר למרכז מצוין, ראחים סטרלינג בעט, אבל נבלם אצל ריקו. זה חזר לווילפריד בוני, שבעט בנגיעה אחת כדור שפגע מאדיל ראמי וחדר פנימה, 1:1 ושער עצמי.

דקה 91: גול! יאיא טורה הכניס כדור עומק לקווין דה בראונה. הבלגי עבר את השומר שלו באגף ימין ובעט נהדר לפינה הרחוקה וזה 1:2 דרמטי לסיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully