וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות לנוער: מכבי תל אביב הפסידה 2:0 לפורטו

רן וטורי, הגיבור הטרגי של המשחק, כבש שער עצמי (7) והכשיל את מאסדו ברחבה, במהלך שהסתיים עם פנדל מדויק של קרדוסו (85). הצהובים, שסיפקו משחק לא רע, השיגו נקודה אחת בלבד בשלושה משחקים ויזדקקו לנס כדי להעפיל לשלב הבא

רובן מאסדו, שחקן קבוצת הנוער של פורטו. GettyImages
אחד מהכוכבים של פורטו. מאסדו/GettyImages

שעות ספורות לפני המשחק בין פורטו למכבי תל אביב. קבוצת הנוער של הצהובים הפסידה היום (שלישי) 2:0 לקבוצה המקבילה של הפורטוגלים במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בליגת האלופות לנוער.

הצהובים היו בהלם בדקות הפתיחה וספגו כבר אחרי 7 דקות. רובן מאסדו, שהראה ניצוצות של שחקן פנטסטי, פרץ באגף שמאל והעביר כדור רוחב. רן וטורי ניסה להרחיק, אך דחק את הכדור לשערו הוא והותיר את חביב אוחיון חסר אונים.

דווקא לאחר השער נראתה התעוררות בשורות הצהובים שהחלו לתקוף ואף בעטו מספר פעמים לשער. קניקובסקי, דסה ואלטמן ניסו את מזלם, אך מצאו את דיוגו קוסטה מוכן.

במחצית השנייה השליטה חזרה לצד הפורטוגלי. מכבי ניסתה, אך רובן מאסדו וחבריו היו טובים מדי. בדקה ה-85 פרץ מסאדו לרחבה, ונעצר בצורה לא חוקית על ידי רן וטורי. הקפטן, ז'ואאו קרדוסו בעט פנדל מדויק פנימה וקבע את תוצאת המשחק.

הצהובים יחפשו ניצחונות במקומות אחרים למרות שהסיכוי שלהם לעלות לשלב הבא, נראה קלוש עד לא קיים.

מחצית ראשונה

דקה 7: גול! המארחת עלתה ליתרון לאחר שמסאדו פרץ נהדר באגף שמאל ושלח כדור רוחב אותו דחק רן וטורי לשער של חביב אוחיון. יתרון מוצדק לפורטוגלים. 0:1 לפורטו.

דקה 14: תומר אלטמן שיחרר בעיטה אדירה מ-25 מטרים אך דיוגו קוסטה היה במקום והצליח להדוף. מכבי נכנסה היטב למשחק דווקא אחרי השער של הצהובים.

דקה 15: גם דסה ניסה את מזלו, אך דיוגו נכנס היטב למשחק וקלט גם את הבעיהט הזו.

דקה 18: ברונו קוסטה הגיע למצב טוב כ-18 מטרים מהשער והניף את הרגל, אך אוחיון קלט בקלות.

דקה 31: קניקובסקי במצב הכי מסוכן של מכבי תל אביב. הקשר בעט מ-16 מטרים כדור שהלך לחיבורים, אך דיוגו קוסטה, בעוד זינוק מרהיב, הדף לקרן.

דקה 42: מסאדו, הטוב במגרש, בעט מ-20 מטרים, אוחיון הדף לא טוב, אך הצליח להתעשת ולקלוט לפני שמאדי קוואטה השתלט על הריבאונד.

מחצית שנייה

דקה 59: דור גלילי עם החמצה ענקית. החלוץ מצא את עצמו ב-1 על 1 מול קוסטה, אך בחר לבעוט מ-25 מטרים גבוה מעל השער.

דקה 65: חביב אוחיון השתלט לא טוב על כדור רוחב ומסאדו בעט מקרוב, אך דנין גלש ומנע שער.

דקה 85: גול! רובן מסאדו שוב חדר לרחבה וניסה לעבור את וטורי, ששלח רגל והכשיל את הקשר הנהדר. הקפטן ז'ואאו קרדוסו, בעט מדויק לפינה ונתן לפורטו את השער השני שלה במשחק. 0:2 לפורטו.

דקה 93: מסאדו הרים כדור לרחבה ומצא את מוראס, ששיחרר בעיטה טובה, אך אוחיון הצליח לעצור בזינוק נהדר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הרכבים

פורטו: דיוגו קוסטה, פרננדו, ורדסקה, סנדרו פונסקה, דויד סואלהה, ז'ואאו קרדוסו, ברונו קוסטה, מורטו קסאמה (רוי פירס 88'), לואיס מאטה (מייקל מוראס 63'), רובן מאסדו, מאדי קוואטה (דיוגו דאלוט 80')

מכבי תל אביב: חביב אוחיון, עמית רוזנבוים, רן וטורי, בר גלילי, מקסים גרצ'קין, דן גלזר, עמית שפירא, גבי קניקובסקי, תומר אלטמן (עומרי הרמתי (76'), אור דסה (מחמוד אל עוויסאת 68'), לזאר ג'ורוביץ' (דור גלילי 46').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully