וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: וולי ג'אדג' שוחרר

20.10.2015 / 13:58

אחרי שני משחקים ונקודה אחת בלבד החליטו כצפוי בהנהלת האדומים לוותר על הסנטר (25, 2.05) האמריקאי המאכזב. הקבוצה לא תועמד לדין למרות קריאות "שמעון מזרחי תתאבד כבר"

הפועל תל אביב הודיעה היום (שלישי) על שחרורו של הסנטר האמריקאי וולי ג'אדג' אחרי שני משחקים בלבד. בקבוצה לא היו מרוצים מיכולתו של ג'אדג' זמן קצר אחרי שהגיע לישראל, אך החליטו להשאירו. למרות הצהרות של כמה מאנשי המועדון כי אף שחקן לא ישוחרר לפני המחזור החמישי-שישי, היום כבר הוחלט לוותר על השחקן. ההחלטה הסופית על שחרורו של הסנטר הגיעה במקביל להודעה כי ג'ון וויליאמסון, שנפצע לפני כחודש בברכו, יוכל לחזור לסגל כבר במשחק הליגה הקרוב נגד מכבי חיפה.

ג'אדג' (25, 2.05) החל את לימודיו במכללת קנזס סטייט בעונת 2009/10 אך לאחר שנתיים בהן לא הצליח לפרוץ, החליט לעבור למכללת ראטגרס, ונאלץ לשבת שנה אחת בחוץ. השנתיים באוניברסיטה בניוארק האירו לו פנים יותר, אך עדיין המספרים לא היו בשמיים. בעונת 2013/14, כשהשלים 4 עונות במכללות, רשם 7.5 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. בקיץ היה מועמד למספר קבוצות אך לבסוף חתם בפזארו, שסיימה את העונה במקום ה-15 מתוך 16 בליגה האיטלקית ורשם במדיה 9 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק. בשני משחקים במדי הפועל תל אביב קלע נקודה אחת בלבד והוריד 8 ריבאונדים.

היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל, עורכת הדין רונית אמיר-יניב, ששימשה בעבר כיועצת המשפטית של הפועל תל אביב, הודיעה היום כי הפועל תל אביב ומכבי ראשון לציון לא יועמדו לדין למרות קריאות "שמעון מזרחי תתאבד כבר" מצד קהלי שתי הקבוצות במשחק ביניהן ביום ראשון. האדומים לא עומדים לדין בשל ההחלטה להגביר את המוזיקה באולם בעת הקריאות, ואילו ראשון לציון לא עברה את עבירה זו עד היום. האדומים אף לא יועמדו לדין בשל זריקות קליפות בוטנים למגרש.

וולי ג'אדג' הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נפרד. וולי ג'אדג'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully