וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ויתרה על 139 מיליון ליש"ט, ניימאר ויתר על משכורת עתק

העיתון הקטלאני "ספורט" הוסיף פרטים על ההצעה של מנצ'סטר יונייטד, שנדחתה בקיץ האחרון. השדים האדומים היו מוכנים לשלם 280 אלף ליש"ט לשבוע, אבל הברזילאי העדיף להישאר בברצלונה

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מנצ'סטר יונייטד על אברטון בסופ"ש

העיתון הקטלאני "ספורט" מדווח הבוקר (שלישי) שמנצ'סטר יונייטד הציעה לברצלונה סכום חסר תקדים של 139 מיליון ליש"ט כדי לרכוש את ניימאר בקיץ האחרון. על פי אותו דיווח, השדים האדומים היו מוכנים לשלם לברזילאי משכורת בגובה 280 אלף ליש"ט לשבוע (כ-14.6 מיליון ליש"ט לעונה), אבל גם ברצלונה וגם ניימאר סירבו. אביו של הכוכב הברזילאי סיפר ש"יונייטד התקשרה לברצלונה, אבל קיבלה תשובה שלבן שלי יש חוזה ושהוא לא למכירה".

אביו של השחקן הוסיף: "כולם רגועים, לניימאר יש עוד שלוש שנים בחוזה. אנחנו שמחים, ניימאר בחר לשחקן בברצלונה, הוא מאושר כאן ורואים את זה. ברצלונה שונה מקבוצות אחרות, כאן לא משחקים רק כדי לנצח, אלא גם כדי לתת הצגה. זה מסוג הדברים שמראים על גדולה של מועדון".

בינתיים רונאלד קומאן חשף שסאות'המפטון שלו ניסתה לרכוש מפ.ס.וו איינדהובן את ממפיס דפאי כבר בקיץ שעבר. "רצינו את ממפיס כבר בקיץ 2014, אבל המנהל האישי שלו אמר לנו שהוא רוצה להעביר עונה נוספת בהולנד. אם יום אחד הוא יהיה 'על המדף', אני אשמח שהוא ישחק אצלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully