וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני אדם בודד בכדורגל המודרני, זכיתי ביותר מדי תארים"

מאמן צ'לסי סיפק ציטוטים לפנתיאון בראיון מוזר: "הקריירה שלי לא נורמלית, בכדורגל יש תרבות של טורפים שמתחילה בפרשנים. צריך אומץ כדי לדבר עליי. אני בקשר טוב עם יורגן קלופ. אין לי הרבה חברים"

one

בווידאו: צ'לסי מנצחת את אסטון וילה

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו, עובר את אחת העונות הקשות בחייו. הבלוז שלו בחלק התחתון של הטבלה באנגליה, עם סיכוי אפסי לתפוס את קבוצות הצמרת, המקום בשמינית גמר ליגת האלופות לא מובטח והקבוצה של המיוחד מציגה כדורגל רע מבחינה התקפית ולמרבה ההפתעה, גם הגנתית.

מוריניו העניק היום (שלישי) ראיון גדול לדיילי מייל האנגלי, בו נתן ציטוטים מעניינים, שאולי יסבירו את חוסר הדרייב שלו, מה שהניע אותו בשנים האחרונות.

מוריניו אמר: "כרגע, הלחץ שאני מרגיש הוא הלחץ שאני שם על עצמי. אני מכיר את העולם ואת עולם הכדורגל - כולם מחכים לרגעים קשים ושליליים, זה מה שמוכר. אני לא מרגיש לחץ כמו שהרגשתי בעבר, כי יש לי היסטוריה גדולה. אני לא מאמין שאנשים מפקפקים ביכולת שלי כי יש לי כמה תוצאות רעות לאחרונה".

על התקופה הרעה בצ'לסי: "לא הפסדתי מעולם כל כך הרבה משחקים בשלושה חודשים, זה מוזר, אבל זה חוויה חיובית. אני לא אוהב שמאמנים מתפטרים בתקופה רעה. צריכים להיות חזקים ואמיצים ועם אמונה שאפשר לעצור את זה. חשוב לציין שלעוד אנשים יש אשמה במצב של צ'לסי, לא רק למאמן וכולם יודעים את זה".

יורגן קלופ מאמן דורטמונד עם ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. AP
קשר טוב. מוריניו עם קלופ/AP

על התרבות האנגלית אמר: "בכדורגל יש תרבות של טורפים. כשאני לא אימנתי במשך כמה חודשים ב-2007, התנהגתי בצורה אתית, לא נקשרתי לאף קבוצה ולא התייחסתי לכדורגל. היום זה לא כך. אני מכיר את התרבות הזו, גם באנגליה - בעקבות הפרשנים שהם שחקני עבר, ששינו לחלוטין את התרבות. חלק מהפרשנים נורא אמיצים, כשמבקרים מישהו עם ההיסטוריה שלי צריך להיות אמיץ. אני יכול לענות להם ולהגיד 'מה כבר השגתם בקריירה שלכם', אבל אני בוחר שלא".

על יורגן קלופ אמר: "אני בקשר טוב איתו וכלום לא ישנה את זה, אני מדבר על הנסיבות שגרמו לברנדן רוג'רס לעזוב. יש לפרשנים חלק בזה. אני לא אוהב את זה שמתרגשים שמאמן חדש בא ואז השחקנים אומרים שהם יעשו הכל כדי להוכיח למנג'ר החדש. למה לא נתתם את אותו דבר לברנדן?".

"אני חושב שהקריירה שלי לא נורמלית בגלל שזכיתי בכל כך הרבה דברים ובאופן רציף. ב-15 שנים זכיתי ב-22 תארים ורק בעונה אחת לא זכיתי בכלום. זה הרבה, אולי אפילו יותר מדי".

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. GettyImages
"התקופה הרעה זמנית". מוריניו/GettyImages

מוריניו סיכם: "למדתי להיות מאושר מהצלחה של אחרים. הרגעים הללו בצ'לסי לא יימשכו עוד הרבה זמן. בכל מקרה, אני זכאי לעונה אחת רעה. יש מאמנים שעושים עונה אחת טובה ב-20 שנים, אצלי זה הפוך. אני חי בעולם אחר, אין לי כוח, אני לא האיש עם הכוח, אני בחור בודד בעולם המודרני של הכדורגל. אני עושה את העבודה שלי, אני לא פוליטיקאי או יחצ"ן ולא איכפת לי מה אנשים חושבים עלי. אני מה שאני. אני לא הרבה חברים בכדורגל. כשיש לי רגעים גדולים זה כאילו כלום לא קרה וכשיש לי רגע רע, אני משלם על זה מעט".

מוריניו אגב, סיים את הראיון בדיוק ברגע הזה, כשנגמר הזמן. המיוחד לא נתן למראיין שנייה נוספת מהזמן שהוקצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully