וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייק אופוובו על סף חתימה במכבי תל אביב, קיבל הצעה לחוזה זמני

20.10.2015 / 10:57

חולשתם של ויטור פבראני וארינזה אונואקו גרמה לראשי הצהובים לחפש גבוה נוסף ולפתוח במגעים עם אקס מכבי חיפה. הגעתו הצפויה של אופוובו לא תבוא על חשבון בריאן רנדל, שישוב להתאמן בימים הקרובים

one

לאחר ההפסד לצסק"א מוסקבה, ולאור החולשה של שחקני הפנים מתחת לסלים גם במשחק הניצחון מול הרצליה בליגה, החליטה מכבי תל אביב לצרף גבוה נוסף, והחלה במשא ומתן עם אקס מכבי חיפה, אייק אופוובו (30, 205), שכבר נמצא על סף חתימה במועדון.

אופוובו גישש לגבי האפשרות להצטרף לצהובים לא אחת במהלך החודשים האחרונים, כשעלותו לא אמורה להיות גבוהה מדי, כך שאם המגעים אכן יבשילו לידי חתימה, השחקן יחתום על חוזה זמני בקבוצה, עד תום השלב הראשון של היורוליג.

במכבי תל אביב מבהירים כי הגעתו היא לא על חשבון בריאן רנדל, שסובל מזיהום וצפוי לשוב לאימונים עוד מספר ימים.

כזכור, אנשי הצהובים ערכו בימים האחרונים שיחות בנוגע למצבת הגבוהים של הקבוצה, כשאחד הגורמים אף אמר כי אם ויטור פבראני וארינזה אונואקו ימשיכו להראות יכולת חלשה כל כך, "אחד מהם יילך הביתה עד סוף דצמבר".

שחקן מכבי חיפה אייק אופייבו מקבל את תואר שחקן החודש. אדריאן הרבשטיין
החיזוק המתאים? אופייבו/אדריאן הרבשטיין

אופוובו שיחגוג את יום הולדתו ה-31 בעוד פחות מחודש, הוא פאוור פורוורד שמתנשא לגובה של 2.05 מטרים. הוא שיחק בשנתיים האחרונות בהצטיינות במכבי חיפה, ובעונה שעברה אף נבחר לחמישיית העונה של מנהלת הליגה, אחרי שהעמיד ממוצעים של 17.7 נקודות, 6.7 ריבאונדים, 2.5 אסיסטים ו-1.5 חטיפות למשחק בעונה הסדירה.

אופוובו נולד בארה"ב, אבל מחזיק גם באזרחות ניגרית - המדינה ממנה היגרו הוריו לטקסס. אופייבו יצא לראשונה לאירופה ב-2007, אז חתם בגנט הבלגית, והרשים עם ממוצעים של 11.2 נקודות ו-6 ריבאונדים. את העונה שלאחר מכן פתח לא טוב ושוחרר. בשנתיים הבאות שיחק במקסיקו ופורטו ריקו. את עונת 2011/12 פתח הסנטר הניגרי בליגה הארגנטינאית אך לאחר זמן קצר חזר לשורות נואבו לארדו המקסיקנית, ואת העונה סיים בקנקון. במרץ 2013 חתם בליגה בוונצואלה ורשם ב-20 משחקים 12.6 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully