וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למאר אודום שוחרר מבית החולים, הוטס ללוס אנג'לס וחזר ללכת

הכדורסלן לשעבר ממשיך בתהליך ההתאוששות, משפחתו מסרה בהודעה: "בכל יום שעובר, למאר מתחזק ומגיע להישגים חדשים בשיקום". פורסמו תמונות ראשונות שלו מבית הבושת לפני הקריסה

ספלאש

תמונות ראשונות של למאר אודום בבית הבושת פורסמו ב"דיילי מייל", שעות ספורות לפני שכדורסלן העבר איבד את ההכרה ופונה לבית החולים במצב קריטי. לאחרונה דווח כי מצבו של אודום השתפר, ושהוא אף שוחרר מבית החולים, אבל כעת מפורסמות תמונות שלו בבית הבושת בעודו שוכב בסוויטה ב"לאב ראנץ'" לפני הקריסה המתוקשרת שלו.

למאר אודום בבית הבושת בנבאדה. dailymail.co.uk, אתר רשמי
79 אלף דולר, שישה ביקורים ביום משתי נערות ליווי. אודום/אתר רשמי, dailymail.co.uk

באחת התמונות הוא נראה שכוב על המיטה, בעיניים עצומות, ובתמונה אחרת ישוב כפוף על כורסה, מחזיק בקבוק מים, עם רגליים חשופות של אישה לידו. בתמונה אחרת נראה על יד מיטתו שורה של בקבוקים וחומרים שונים. על פי הדיווחים בארה"ב, אודום בילה ימים ארוכים במקום, והשתמש בקוקטייל קטלני של סמים, ויאגרה ואלכוהול. על "דיילי מייל", הוא לקח "ספידבול" - שהיא זריקה שכוללת קוקאין עם הרואין ומתאדון. עוד דווח שבמהלך השהות שלו בבית הבושת, שעלתה לו 79 אלף דולר, הוא זכה לביקורים שש פעמים ביום משתי עובדות במקום.

אחרי שהתאושש משלושה ימים ללא הכרה, אודום פונה ביממה האחרונה ללוס אנג'לס במסוק. הוא לווה על ידי אשתו לשעבר קלואי קרדשיאן לחדר פרטי בבית חולים. כזכור, אודום פונה לבית חולים בנבאדה מאחר שהמסוק שהובהל לפנותו היה קטן מדי, ולכן נלקח באמבולנס. כעת הוא נושם באופן עצמוני, ללא מכונות.

בשעות הערב, דודתו של אודום הוציאה הודעה מטעם המשפחה, לפיה השחקן שוחרר מבית החולים בלאס וגאס והוטס במסוק ללוס אנג'לס והחל ללכת שוב, לראשונה מאז המקרה: "בכל יום שעובר, למאר מתחזק ומגיע להישגים חדשים בשיקום שלו. אנחנו מחויבים להישאר לצדו בתור המשפחה של האלוף שלנו, אותו אנו אוהבים ללא תנאים".

עוד באותו נושא

פול, גריפין וג'ורדן ביקרו את אודום, דיווח: "הוא מדבר ומסמס"

לכתבה המלאה
למאר אודום בבית הבושת בנבאדה. dailymail.co.uk, אתר רשמי
כפוף, לצד רגלי נערה. אודום/אתר רשמי, dailymail.co.uk
למאר אודום בבית הבושת בנבאדה. dailymail.co.uk, אתר רשמי
מצבו השתפר. אודום ב"לאב ראנץ'"/אתר רשמי, dailymail.co.uk
למאר אודום בבית הבושת בנבאדה. dailymail.co.uk, אתר רשמי
תמהיל מסוכן. אודום/אתר רשמי, dailymail.co.uk

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully