וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן לידס החדש אמר בעבר: "אסרב מיד אם יציעו לי לאמן שם"

המשפט בכותרת נאמר לפני כשנתיים, הדובר? סטיב אוונס, שגם הוסיף: "זה קרקס שמנוהל על ידי בובות. זה לא מועדון גדול, האוהדים הם כלבי ים עיוורים. אי אפשר לעבוד עם הבעלים". איזו קבלת פנים יקבל?

סטיב אוונס מאמן לידס. GettyImages
קבוצת פאר? אוונס/GettyImages

אחת מקבוצות הפאר של הכדורגל האנגלי, לידס, לא נמצאת בשנים האחרונות בטופ. הקבוצה ממערב יורקשייר נפרדה לאחרונה ממאמנה הגרמני אווה רוסלר, אחרי פתיחת עונה רעה בצ'מפיונשיפ, בה השיגה 11 נקודות בלבד ב-11 מחזורים.

הבעלים, מאסימו צ'לינו, פיטר את המאמן החמישי שלו ב-12 החודשים האחרונים והחל בחיפוש אחר מאמן חדש. המאמן שנבחר הוא סטיב אוונס, מאמן רות'רהאם ב-3 השנים האחרונות. העניין הפיקנטי בסיפור הוא לא המינוי, אלא ציטוטים ששיחרר אוונס לפני כשנתיים בנוגע למועדון החדש שלו.

באפריל 2013 החליט אוונס להתייחס לבוס החדש שלנו, צ'לינו ולמועדונו החדש ולא בדיוק שפע מחמאות: "לידס זה לא מועדון גדול. הוא היה מועדון גדול, אבל עכשיו הוא קרקס שמנוהל על ידי בובות, שנצפה על ידי כלבי ים עיוורים".

אוונס המשיך: "אם הם יציעו לי הצעה, אסרב לה מיד. אני רוצה להיות הקפטן של סירה טובה, לא של הטיטניק. מאסימו בוחר את השחקנים ואתה מאמן אותם. אני צריך לבחור את השחקנים שלי, ברגע שהבעלים לא תומך בזה, אני עוזב. הם במצב לא טוב ואפשר רק לחשוב איפה הם היו בלי המיליונים של צ'לינו".

כעת, אוונס ייאלץ להתמודד עם אותו 'קרקס', עם הבעלים 'הבובה' ועל הקהל, אותו כינה 'כלבי ים עיוורים'. קל זה לא יהיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully