וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תומר חמד נמצא בשיא כוחו. חלום הפרמיירליג שלו עשוי להתגשם"

ברייטון תארח את בריסטול סיטי למשחק במחזור ה-12 בצ'מפיונשיפ (21:45) וב"בריסטול פוסט" סימנו את הישראלי כאיום העיקרי. סם בלדוק: "אני מקבל הרבה חופש כי תומר מפנה לי שטחים"

שחקן ברייטון, תומר חמד. Stephen Pond, GettyImages
סוחט מחמאות. חמד/GettyImages, Stephen Pond

ברייטון שבמדיה משחקים תומר חמד ובירם כיאל, תארח הערב (שלישי, 21:45) את בריסטול סיטי למשחק במסגרת המחזור ה-12 בצ'מפיונשיפ. אחרי 11 מחזורים - קצת פחות מרבע עונה - הסיגלז מדורגים במקום הראשון בטבלה עם 25 נקודות, ארבע יותר ממידלסברו, רדינג, בירמינגהאם סיטי וברנלי שדולקות אחריה.

חמד כבש העונה 5 שערים ב-9 משחקי ליגה בב"בריסטול פוסט" סימנו אותו כאיום העיקרי על הקבוצה המקומית לקראת המשחק הערב: "אוהדי הכדורגל הישראלי הופתעו כאשר חמד עזב את הליגה הספרדית לטובת קבוצה מליגת המשנה בקיץ האחרון. אבל החלום של החלוץ הבינלאומי לשחק בפרמיירליג האנגלית כבר לא נראה רחוק, עכשיו כשהסיגלז מוליכים את טבלת הצ'מפיונשיפ בבטחה".

ב"בריסטול פוסט" הוסיפו: "בגיל 28, כשהוא נמצא בשיא כוחו, חמד יצר שותפות עם סם בלדוק, של שני חלוצים שאוהבים עבודה קשה. השותפות הזו השאירה את בובי זאמורה על הספסל. חלוץ מכבי חיפה לשעבר כובש בממוצע שער בכל שני משחקים וכשהוא מבקיע, ברייטון מנצחת. הוא גם כבש נגד בלגיה ואנדורה".

גם בברייטון משבחים את השותפות של חמד עם בלדוק. האחרון כבש העונה רק שער אחד, אבל בישל שלושה - אחד מהם לחמד בניצחון 0:1 על האל סיטי בספטמבר. בלדוק אמר לקראת המשחק: "אני משחק בעמדה שאני אוהב, כאחד משני חלוצים. אני מקבל הרבה חופש כי תומר מפנה לי שטחים ומאפשר לי להיכנס לעמדות שונות".

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully