וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע חוגגת: "מליקסון ריחף על המגרש, וואקמה התפוצץ. אפשר ללכת עד הסוף"

20.10.2015 / 7:54

בבאר שבע יוצאים מגדרם בעקבות היכולת של הצמד החדש. ברדה התמוגג: "מליקסון הוא הניימאר שלנו". במועדון הופתעו מכמות האוהדים, ה"בעיה" של בכר: מה יקרה כשבוזגלו ושהר יחזרו?

one

בהפועל באר שבע חיכו זמן רב לחבר ניצחון שני ברציפות העונה. זה לא קרה לה מתחילת העונה הנוכחית, עד ה-1:3 הגדול בטדי על בית"ר ירושלים אמש (שני), ונראה כי הלחץ שנוצר בקבוצה עד המשחק מול מכבי פתח תקוה ירד. "מליקסון ריחף על המגרש, פשוט מימש את כל הכישרון שלו ביום אחד. וואקמה התפוצץ. פשוט נהנינו לשחק אתמול, יכולנו לסיים את זה עם תבוסה גדולה", אמרו בסיום שחקנים בקבוצה. "יהיה מעניין אחרי שבוזגלו ושהר יחזרו. כל שחקני ההרכב נמצאים בכושר טוב, ברק ומימר בטח גאים בכאב הראש שעשינו להם. יש תחושה העונה שאפשר ללכת עד הסוף".

הפועל באר שבע גברה 1:3 על בית"ר ירושלים, מליקסון כיכב עם שער ושני בישולים

ברק בכר אחרי הניצחון: "היינו צריכים לדרוס"

מהראן ראדי שלומי ארבייטמן ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מהראן ראדי שלומי ארבייטמן ברק בכר מאמן הפועל באר שבע/ברני ארדוב

וואקמה ומליקסון היו תחת סימן שאלה גדול בתחילת העונה והשינוי ביכולת שלהם לאחרונה מרגיע את ראשי המועדון. חלק מאנשי הקבוצה כבר הטילו ספק ביכולת של וואקמה, שלא בא לידי ביטוי בתחילת העונה. "בהתחלה אמרו שקשה לבודד את וואקמה, שהוא מתאים יותר לקבוצה שבונה על מתפרצות, אבל גם לזה מצאנו פתרון. מאור הוכיח שהפציעה הזיקה לו. אנשים שכחו למה הוא מסוגל. אתמול הוא שיחק נהדר בכל תפקיד, בטח באמצע".

במועדון הסכימו אתמול כי זה משחקו הטוב ביותר של מליקסון במדי הקבוצה בשתי הקדנציות שלו. מאור בוזגלו, שיצטרך להילחם מחדש על המקום בהרכב לאחר שישוב מפציעה, צייץ אתמול: "‏יוצא מטדי עם חיוך, משחק גדול של כל החברים. זכות גדולה להביא קצת שמחה בימים קשים כאלה לעיר". מי שנראה פחות מרוצה בסיום הוא שלומי ארבייטמן, ששוב מקבל דקות מעטות. בבאר שבע מרוצים מאוד מהחלוקה הפנימית שהבקיעו שחקני ההתקפה בכל המסגרות העונה (הובאן 5, ראדי וברדה 4, וואקמה ושהר 3, מליקסון 2). "זה מעיד על כמה באר שבע של העונה היא קבוצה שתלא תלויה בכוכבים, כל אחד יכול להבקיע בכל רגע נתון", אמרו.

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את בית"ר ירושלים 1:3 בטדי

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

במועדון הופתעו מכמות האוהדים שהגיעה אתמול לטדי. עד אתמול בבוקר נמכרו מאות כרטיסים בודדים בלבד, אולם כאלפיים הגיעו אתמול לטדי, כמחציתם רכשו כרטיס ברגע האחרון. אליניב ברדה שכבש אתמול שער שלישי בשני משחקים התייחס תחילה למצב הביטחוני ואמר: "אנחנו לא רגילים למצב הזה, ולא רוצים להתרגל. לא נעים, אבל בסופו של דבר אנחנו מתעסקים בספורט, רוצים לשמח את הקהל והאנשים כמה שיותר. אני שמח על הניצחון ושולח איחולי החלמה לפצועים. יש גם דברים יותר מצערים, אז אני משתתף בצער המשפחות. מגיע לקהל שאפו, משני הצדדים. אני שמח שידינו הייתה על העליונה. בית"ר קבוצה טובה מאוד אבל נתייחס לעצמנו. עשינו ניצחון חשוב במגרש קשה. אנחנו במחזור השביעי, אלו גישושים של תחילת העונה. אנחנו בכיוון הנכון, אבל יש לנו מרתון לרוץ העונה. זה אחד הדברים שהיו לנו יותר חשובים הוא ליצור המשכיות. זה לא נגמר, כי אנחנו מארחים את הפועל. אולי התוצאות שלה קצת פחות טובות אבל אנחנו מכבדים אותם".

אנתוני וואקמה ומאור מליקסון שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אנתוני וואקמה ומאור מליקסון שחקני הפועל באר שבע/ברני ארדוב

"כל שחקן בכל רגע נתון צריך להוכיח שהוא צריך לשחק, ולא משנה מה גילו", התייחס ברדה לרוטציה של בכר. "למאמן יש בחירה גדולה, מגוון של שחקנים בכל העמדות. אני בטוח שבכר עושה את החישובים שלו. כקבוצה ננצח וכקבוצה נפסיד". על היכולת ההתקפית הטובה הוסיף הקפטן: "אני שמח, זה נעשה בצורה קבוצתית יוצאת מן הכלל. חייב לפרגן למליקסון שעשה משחק ענק. הוא הניימאר שלנו, מגיע לו שאפו גדול".

על העובדה ששוב הוחלף, אמר: "כבר התנצלתי על התגובה בפעם הקודמת שהוחלפתי, הסברתי שאני שחקן טוטאלי. הבחירה לחזור לבאר שבע לא הייתה סתם. היום היה נוח לצאת כשהקבוצה מובילה. גם אני למדתי מזה, הקבוצה הזאת כל כך יקרה ללבי ולכן אני לוקח ללב. גם אז לקחתי ללב". בן ביטון התאושש מפציעה אבל לא פתח משום שהוא לא היה כשיר לחלוטין. במחזור הקרוב הוא יתחרה על חולצת ההרכב מחדש עם מתן אוחיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully