וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "המשחק הכי חלש שלנו העונה", בכר: "היינו צריכים לדרוס"

19.10.2015 / 22:56

מאמן בית"ר ירושלים היה מאוכזב מאוד אחרי ההפסד להפועל באר שבע: "שום דבר לא עבד, לא נעים לשמוע קריאות 'תתפטר'". מאמן המנצחת: "השחקנים שלנו מאוד חכמים", מליקסון: "אפשר להתמודד על התואר"

ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים לקחו קשה את ה-3:1 הערב (שני) להפועל באר שבע. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' נראתה רע וספגה הפסד ביתי כואב שהרחיק אותה מהצמרת.

מאמן המפסידה, סלובודאן דראפיץ', אמר לאחר המשחק: "זה המשחק הכי חלש שלנו העונה. שום דבר לא עבד היום. צריכים לבדוק את העניין הזה ולנסות לשפר במשחק הבא. אחרי שני ניצחונות רצופים חשבנו שניראה יותר טוב, אבל נצטרך לבדוק את זה ולהתארגן לקראת המשחק הבא. עכשיו אפשר לפרשן ולהגיד הכל על המשחק הרע שלנו, השחקנים חשבו שאנחנו קבוצת צמרת, אבל היינו צריכים לשחק יותר אגרסיבי מול ב"ש, שהיא קבוצת צמרת".

המאמן המשיך: "לא נעים לשמוע קריאות 'תתפטר', אבל אנחנו יודעים איך זה בכדורגל. אני מקווה שניראה יותר טוב במשחק הבא. יש לנו ציפיות מכל משחק, מכבי תגיע אחרי פורטו ואפשר לעשות שם דברים טובים".

דובב גבאי הוסיף: "זה המשחק הכי גרוע שלנו מתחילת העונה. לא זוכר שחיברנו שתי מסירות ברציפות. מפה אפשר רק לעלות, כי אי אפשר לרדת נמוך יותר. שאננים? כולם רצו לנצח, אבל שום דבר לא הלך".

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. ברני ארדוב
מרוצה. בכר/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר נשמע, כמובן, מרוצה: "לפני הכול אני חייב התנצלות לקהל שלנו. אמרתי שאנחנו צריכים להילחם בשביל 500 אוהדים, אבל הגיעו יותר מ-2,000. זה מדהים. הגענו עם תכנית מסוימת, לשנות שיטה במהלך המשחק. הצלחנו עם זה, מליקסון בא לידי ביטוי, גם ברדה. שיחקנו טוב במחצית השנייה, אנחנו צריכים לדעת להמשיך לשחק חזק עד הסוף ולדרוס. אבל בסך הכול רשמנו משחק שני טוב ברציפות וזה לא קרה לנו אפילו באימון. טוב מאוד".

"עשינו התאמות בהגנה ובהתקפה אני נותן חופש למליקסון לוואקמה ולשאר השחקנים. הם כוכבים, הם חכמים והם יודעים מה לעשות. הם עשו את מה שהם היו צריכים לעשות. מתחילת השנה מדברים על הסגל העמוס שלנו, אבל יש פציעות ואנחנו צריכים את כל מי שנמצא פה. יש לנו שחקנים טובים, אנחנו רוצים גם להריץ משהו יציב ומי ששיחק, זה הגיע לו. נצטרך את כולם בתקופה הקרובה", סיכם בכר.

"אנחנו בתקופה טובה", הודה מאור מליקסון. "לא משנה לי לשחק בצד או באמצע. ברק נותן לי את החופש ואני מנסה להחזיר לו עם עבודה קשה. השנה הלכו על הרבה שחקנים טובים בכל העמדות; כשיש שחקנים פצועים, יש מי שיחליף אותם. אני אישית תמיד מאמין שאפשר להתמודד על התואר".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בית"ר אכזבה בגדול. דראפיץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully