וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון לקליבלנד בקדם עונה, בלאט מרגיע: "לברון מוכן לעונה"

אחרי שישה הפסדים הקאבס גברו 97:106 על דאלאס, בלאט מבטיח שג'יימס הפצוע יהיה כשיר למשחק הראשון וטוען: "גם עם הפצועים נגיע מוכנים לעונה". לאב שוב שיחק: "לא מרגיש מוגבל"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

קליבלנד הצליחה לרשום הלילה (שלישי) ניצחון ראשון במשחקי קדם העונה, כשגברה 97:103 על דאלאס. הקאבס, ששיחקו עד עתה בלי רוב הסגל שלהם בגלל שרשרת של פציעות, הפסידו בששת משחקיהם הראשונים, אבל הלילה ג'יי אר סמית קלע 19 נקודות והוביל את חבריו לניצחון ראשון כדי לסיים את קדם העונה בטעם טוב.

קווין לאב, ששיחק את המשחק השני שלו בקדם העונה, סיים עם 10 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-23 דקות (אחרי שסיים עם 6 נקודות ב-13 דקות מול טורונטו). מתיו דלאבדובה, עוד שחקן שסבל מפציעה, קלע 13 נקודות. בנוסף ללברון ג'יימס, גם מו וויליאמס ואנדרסון ורז'או קיבלו מנוחה ולא שיחקו. בצד השני, אגב, דאלאס עדיין ללא ניצחון (5:0), ג'ון ג'נקינס בלט בשורות המאבס עם 26 נקודות.

דיוויד בלאט, קליבלנד קאבלירס. AP
אופטימי. בלאט/AP

קליבלנד לא תשחק יותר עד ה-27 באוקטובר, משחק פתיחת העונה שלה בשיקגו, והמאמן דיוויד בלאט הרגיע מעט את אוהדי הקבוצה והבטיח שלברון ג'יימס יהיה כשיר לערב הפתיחה. "אני יכול להגיד שללא ספק, לברון יהיה מוכן למשחק הראשון, ללא ספק", אמר בלאט. לברון החמיץ את שלושת משחקי ההכנה האחרונים של קליבלנד, ושיחק רק בשניים מתוך שבעה בגלל כאבים בגב. הוא קיבל זריקה בגבו בשבוע שעבר, ואומנם חזר להתאמן, אבל בלאט ציין כי זה מיותר היה לתת לג'יימס (בן 31 בדצמבר) לשחק.

בלאט מציין כי למרות שהשנים עושות את שלהן, לברון, שהגיע לחמישה גמרים ברציפות, עדיין בשיאו. "לא הייתי מגדיר את לברון כשחקן בגיל מתקדם", אמר בלאט, "הוא לא. אולי הוא ותיק מבחינת כמות המשחקים ששיחק והיכולת העקבית שלו לקחת את הקבוצות שלו להצלחות בפלייאוף. אבל לברון בכושר מצוין, והוא עבד טוב מאוד עד עכשיו, כשכמובן נבחן היטב את מצבו הפיזי. אבל אני לא חושב שצריך להגזין. הוא שחקן גדול, והוא כבר הוכיח שהוא מוכן לשחק".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
שחקן בגיל מתקדם? לברון/AP

קליבלנד אומנם עברה קיץ לא קל, עם שורה של פציעות, אבל בלאט לא מחפש תירוצים ולא מנמיך ציפיות. "עדיין חסרים לנו כמה שחקנים, אבל מבחינה פיזית, נגיע למשחק הראשון בכושר טוב", הבטיח בלאט, ודפק שלוש פעמים על עץ, "אנחנו מצפים בקוצר רוח לפתיחת העונה, גם אם אנחנו לא בסגל מלא או בכל הכוח. אנחנו מוכנים לקרב". קיירי אירווינג ואימן שאמפרט עדיין נעדרים, אבל החזרה של קווין לאב מעודדת את הקאבס. "אנחנו רק רוצים לצאת ולעלות למגרש למשחק הראשון", אמר לאב, ששיחק 35 דקות בשני המשחקים, "שם הכל יתחיל. אני לא מוגבל".

בלאט אמר על לאב ש"מבחינה אישית, זה נהדר לראות אותו משחק. הוא עבר פציעה קשה. אתה אף פעם לא יודע איך אתה חוזר, רק יודע שיש לפניך דרך ארוכה של התאוששות. אני גאה בו ושמח בשבילו שהוא עבד קשה והגיע למקום שבו הוא נמצא".

קווין לאב מול דירק נוביצקי, קליבלנד מול דאלאס. AP
חוזר לעצמו לאט לאט. לאב/AP

משחקים נוספים:

יוסטון - ניו אורלינס 100:120
ג'יימס הארדן קלע 20 נקודות והיה אחד מבין שישה שחקנים ברוקטס שסיימו בספרות כפולות, כשיוסטון מסיימת את המשחק עם 13:40 ברבע האחרון. טרבור אריזה וטיי לוסון קלעו 18 כל אחד. אנתוני דייויס קיבל נוחה ולא שיחק בשורות הפליקנס, ריאן אנדרסון קלע 23 נקודות למפסידים.

בוסטון - ברוקלין 105:111
הרוקי טרי רוז'ר קלע 16 נקודות לסלטיקס (1:4), אמיר ג'ונסון (15) וקלי אוליניק (14) הוסיפו. בויאן בוגדנוביץ' הוליך את הנטס עם 18 נקודות.

שארלוט - שיקגו 86:94
ההורנטס עדיין ללא הפסד בפריסיזן (0:6), קמבה ווקר קלע 22 נקודות וג'רמי לין הוסיף 18 למנצחים. ג'ימי באטלר קלע 18 נקודות לבולס, שסיימו עם 6 מ-27 מהשלוש.

ג'רמי לין, קמבה ווקר, שארלוט הורנטס. AP
בינתיים זה בסדר. שארלוט/AP
אמיר ג'ונסון, בוסטון סלטיקס. AP
15 נקודות. אמיר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully