וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סטוק סיטי ניצחה 0:1 בחוץ את סוונסי

שער של בויאן קרקיץ' בפנדל כבר בדקה הרביעית סידר לפוטרס ניצחון חוץ שני ברציפות, לראשונה מבחינתם בפרמיירליג, ושלוש נקודות שהעלו אותם עד המקום ה-11, הוולשים עם משחק שישי ברציפות ללא ניצחון

בויאן קרקיץ' שחקן סטוק סיטי. Stu Forster, GettyImages
קרקיץ' חוגג את שער הניצחון עם שאקירי/GettyImages, Stu Forster

המחזור התשיעי בפרמיירליג ננעל הערב (שני) עם המשחק בין סוונסי לסטוק סיטי. הפוטרס הצליחו להשיג שלוש נקודות יקרות ורשמו ניצחון שני ברציפות, לראשונה מאז אוגוסט 2014, שנה וחודשיים. סטוק סיטי ניצחה 0:1 בליברטי סטאדיום ורשמה לראשונה בתולדותיה ניצחון חוץ שני בליגה. בויאן קרקיץ' כבש את השער היחיד במשחק בפנדל בדקה הרביעית וסידר למארק יוז עלייה אל המקום ה-11 עם 12 נקודות, הוולשים נותרו עם 10 נקודות בלבד במקום ה-14.

קרקיץ' פרץ לרחבה בדקה הרביעית ונעצר שם על ידי אשלי וויליאמס, ספק בעבירה. השופט התרשם שאכן הייתה עבירה ופסק על פנדל. קרקיץ' עצמו בעט מהנקודה הלבנה ועשה את העבודה כמו שצריך כדי לקבוע 0:1. סוונסי ניסתה להשיג את השוויון, אבל התקשתה ובסופו של דבר גם סגרה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון.

* המחזור השמיני הליגה הספרדית הסתיים הערב עם דרמה גדולה, כאשר האחרונה בטבלה, גרנאדה, שמטה ניצחון בדקה ה-96 בחיחון והסתפקה ב-3:3 מול ספורטינג המקומית. ברנרדו אספינוסה כבש למארחת בדקה השמינית, אך פיטי (21) ואיסק סקסס (41) הפכו עוד במחצית הראשונה ויוסף אל ערבי כבר קבע 1:3 בדקה ה-73. אלא שאז מיגל לופס ראה צהוב שני (81), נאצ'ו קאסס צימק (88), דוריה ראה גם הוא צהוב שני (92) על בזבוז זמן ובתשעה שחקנים, גראנדה המסכנה חטפה שוויון, שש דקות בתוספת הזמן, ממיגל גררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully