וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נבחרת איחוד האמירויות ביקר את מאמנו, ונכלא לשלושה חודשים

עבדוללה קאסם, ששיחק במדים הלאומיים שלוש פעמים בעבר, לא זומן לסגל של מהאדי עלי ופרסם סרטון בו הוא מעביר ביקורת על המאמן בתוספת תנועות מגונות. עורך דינו: "זה פורסם בלי ידיעתו"

עריכה: מרום שפיצר

בווידיאו: יורגן קלופ מגיע לליברפול

בכל פעם שספורטאי מעביר ביקורת ישירה על מאמנו, נוצר מצב לא נעים. לעומת זאת, לא בכל פעם, הוא נכנס לכלא בשל כך. לצערו של עבדוללה קאסם, שחקן נבחרת הכדורגל של איחוד האמירויות, הוא דווקא ישהה מאחורי סורג ובריח לא פחות משלושה חודשים בשל דבריו.

קאסם בן ה-29 שיחק שלוש פעמים בחייו במדים להאומיים, כאשר הפעם האחרונה הייתה אי שם במוקדמות המונדיאל האחרון, אז הופיע ב-2:4 של נבחרתו מול לבנון בפברואר 2012. השחקן מאוד לא אהב את העובדה שמאמן הנבחרת מהאדי עלי לא כלל אותו בסגל הנבחרת ופרסם סרטון וידיאו, בו הוא נראה מבצע תנועות מגונות ומעביר ביקורת על המאמן.

יחד עם קאסם, גם שחקן אחר של קבוצת אל דאפרה, שצילם את הסרטון המדובר, נשפט לשלושה חודשי מאסר על ידי בית המשפט של אבו דאבי. השניים הואשמו ב"שימוש באמצעי תקשורת להעלבה ופגיעה ברגשות של אחרים ופרסום סרטון ברשת, שעבר על חוקי האתיקה הציבורית". עורך דינו של השחקן, שהושעה גם מקבוצתו, טוען כי הסרטון פורסם בניגוד לידיעת קאסם וכי הוא הקורבן במקרה הזה.

מהאדי עלי מאמן נבחרת איחוד האמירויות. GettyImages
זהירות לא לבקר אותו. מהאדי עלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully