וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיא טורה יורה: "נמאס לי מכדורגל, אני לא בן אדם מאושר"

קשר מנצ'סטר סיטי נתן ראיון יוצא דופן לתקשורת בצרפת: "העיתונאים באנגליה מגעילים ולא חכמים, הם חיות שתמיד ניסו לעצבן אותי. סבלתי במשך שנים, הגיע הזמן לפתוח את הפה"

one

בווידאו: מנצ'סטר סיטי דורסת את בורנמות'

האם אחד הכוכבים הגדולים של הכדורגל העולמי עומד בפני פרישה? בראיון שהעניק קשר מנצ'סטר סיטי, יאיא טורה, לל'אקיפ הצרפתי, חשף כי הוא אינו אדם מאושר וכי נמאס לו מכדורגל.

טורה, שזכה בין השאר בשתי אליפויות עם מנצ'סטר סיטי וארבע פעמים בתואר שחקן השנה באפריקה, העביר ביקורת חריפה על העיתונות באנגליה, שלטענתו הוציאה לו את החשק מכדורגל.

טורה אמר: "בשבועות האחרונים העיתונאים דיברו על התחלה חדשה עבורי? על איזו התחלה חדשה הם מדברים? סיימנו בעונה שעברה במקום השני בפרמיירליג, שהיא הליגה הקשה בעולם והבקעתי 12 שערים. פיספסתי כחודשיים בעקבות פציעה ובכך שהייתי באליפות אפריקה ובכל זאת ביקרו אותי כי כבשתי פחות. זה מגעיל אותי, כשאתה רע, מבליטים את זה, כשאתה טוב - שותקים".

יאיא טורה שחקן מנצ'סטר סיטי (ימין) עם בקארי סאניה. רויטרס
יעזוב את המשחק? טורה וסנייה/רויטרס

"העיתונאים תמיד ניסו לעצבן אותי", אמר הקשר מחוף השנהב, "אני מאוד לא מאושר כבן אדם. מאוד. גם נמאס לי מכדורגל. אמרו שאני לא יכול לשנות את סיטי ושהמשכורת שלי גבוהה. בסוף מה שקרה זה שזכינו בכמעט הכל. האנשים האלה הם חיות, הם צחקו עלי. זה מגעיל".

"יש אנשים לא חכמים בתקשורת. אני תמיד אומר מה שאני חושב כי סבלתי במשך שנים. אני מתכוון לכל מה שאמרתי".

האם הכעס של טורה על התקשורת יבריח אותו מהאי הבריטי? או גרוע מכך, מכדורגל? ככל הנראה שנדע יותר בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully