וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן מחמיא לארסן ונגר וארסנל: "תמיד משחקים כדורגל חיובי"

באיירן מינכן תפגוש את ארסנל (שלישי, 21:45), אריאן רובן עדיין פצוע אבל מחמיא למאמן שכינה אותו צוללן: "הוא מאמן ייחודי, מגיע לו קרדיט". על גווארדיולה: "האימונים שאני אוהב"

צילום מסך

אריאן רובן זוכר שארסן ונגר כינה אותו "צוללן", אבל לא נוטר טינה. באיירן מינכן תארח מחר (שלישי) את ארסנל (21:45, 5+), והכוכב ההולנדי של אלופת גרמניה אומנם לא צפוי לשחק, אבל מוכן למפגש המסקרן מול ונגר, שאחרי מפגש בין הקבוצות בשנה שעברה אמר על רובן ש"הוא צולל מצוין".

אריאן רובן באיירן מינכן. GettyImages
יודע להעריך כדורגל חיובי. רובן/GettyImages

"אחרי שהם מפסידים, מאמנים הם מאוכזבים ולא תמיד הוגנים או ריאליסטים", אמר רובן על הביקורת שהטיח בו ונגר, "אולי שבוע אחרי זה הוא אמר לעצמו, 'טוב, אולי טעיתי בעניין הזה'. אבל אני עדיין חושב שוונגר הוא ייחודי. להיות באותה קבוצה כל כך הרבה זמן, אתה כנראה עושה הרבה הרבה דברים נכון. תראו את השחקנים שהשתפרו שם. תראו עד כמה ארסנל התפתחה. בהולנד ובגרמניה תמיד מדברים בצורה אוהדת על ארסנל. למה? בגלל הדרך שבה הם משחקים, בלי כדורגל שלילי. תמיד כדורגל חיובי, טכני, רוצים לשחק ולשלוט במשחק. אני חושב שמגיע לו על זה קרדיט".

אגב, רובן נפצע בחודש שעבר במדי נבחרתו וקיווה לחזור למשחק, אבל בבאיירן מסרו ש"זה מוקדם מדי עבורו לחזור". רובן מחמיא לארסנל וטוען ש"יש לה הרבה איכויות, אני חושב שבעונה שעברה היא הצליחה. היא זכתה בתארים - הגביע ומגן הצדקה. הם נראו יציבים וחזקים לקראת העונה, ומאוד הופתעתי מההפסדים שלה בליגת האלופות. אבל ביום טוב, ארסנל יכולה לנצח כל קבוצה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
"כנראה עושה הרבה הרבה דברים נכון". ונגר/רויטרס

על האימונים תחת פפ גווארדיולה אמר רובן ש"אם אתה רוצה לשחק כדורגל דומיננטי, אתה חייב לשלוט בכדור, לחשוב מהר ולשחק עם צירופים מהירים על שטח קטן. אני אוהב אימונים כאלה. זה הופך אותך לטוב יותר, גורם לך לחשוב מהר ולהיות מוכז. המאמן שלנו אוהב להחזיק בכדור". כמו כן, רובן מספר כיצד עדיין התשוקה למשחק לא חלפה: "בשום שלב בחיי לא חשבתי לעצמי, 'זהו, אני שם, הגעתי ליעד'. תמיד צריך להמשיך. לפעמים אני מסתכל על הצעירים ומתגעגע לזה. לא רק הרעב, אלא מבט על עצמך, בהבנה שאתה יכול להשתפר. כדורגל זה רק נדבך קטן. מבחינתי, האופי זה הדבר המרכזי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully