וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה מאמינה בעדן שמיר: "לא סתם קנינו אותו בגיל נערים"

19.10.2015 / 9:20

אחרי הניצחון על מכבי חיפה (0:2), העלייה למקום השני והניצחון הביתי הראשון, קרית שמונה אופטימית בעיקר מהתגלית החדשה של שרצקי, עדן שמיר: "מקבלים את האופי שחסארמה מנסה להנחיל"

one

שמחה גדולה נרשמה בקרב אנשי עירוני קרית שמונה אחרי הניצחון 0:2 על מכבי חיפה אתמול (ראשון). בסיום המשחק נכנס לחדר ההלבשה הבעלים איזי שרצקי לברך את השחקנים וצפה בהם רוקדים לצלילי שירים רועשים כשהם חוגגים את הניצחון ואת העלייה למקום השני בליגה.

קרית שמונה גברה 0:2 על מכבי חיפה ועלתה למקום השני בטבלה

חסארמה: "מסיר את הכובע בפני השחקנים"

עדן שמיר שחקן עירוני קרית שמונה כובש מול מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
דוחק מקרוב. שמיר/אדריאן הרבשטיין

בקרית שמונה שמחו מאוד על כך שבפעם הראשונה העונה רשמו ניצחון במגרש הביתי, וכעת מקווים בקבוצה שיצליחו לשמור על המומנטום ולהתקדם גם העונה בצמרת העליונה. בקבוצה חילקו מחמאות לעדן שמיר הצעיר שמסתמן כתגלית החדשה של שרצקי. הבעלים אמר בסוף המשחק לוואלה! ספורט על השחקן הצעיר: "הוא מצוין. לא סתם קנינו אותו בגיל נערים מהסגר קטין בהפועל חיפה".

בקרית שמונה משוכנעים ששמיר יכול להפוך בשנים הקרובות לאחד מהשחקנים המובילים בליגת העל, ובקבוצה ציינו שעיקר האמונה בו מתבססת על האופי הצנוע והחזק שלו. גם אופיר מזרחי שנכנס כמחליף ולמעשה שינה את המשחק עבור קרית שמונה זכה למחמאות, ונראה שכעת יהיה לסלאח חסארמה כאב ראש חיובי לגבי ההרכב במחזור הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עוד הפסד כואב. סאן מנחם/אדריאן הרבשטיין

"הקבוצה ניצחה וזה מה שחשוב", אמר שמיר, "אמרתי גם במשחק הקודם שאם לא תהיה המשכיות זה לא יעזור, וגם עכשיו אני אומר את זה. אני עובד קשה ושמח שהצלחתי למצוא מקום בהרכב". על כך שמדובר בניצחון הבית הראשון של הקבוצה העונה אמר: "היה חשוב לנו מאוד לנצח בבית. ידענו שקרית שמונה הוא סוג של מבצר ואני שמח שאנחנו מתחילים להחזיר את ההרתעה לבית. בסך הכל הקבוצה היא די חדשה ויש לנו דרך שאנחנו הולכים בה לאט לאט. אנחנו מקבלים את האופי של המשחק שסלאח רוצה שנשחק בו. לא יודע אם הספידו אותנו אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו". כשנשאל אם הוא כבר חושב על הנבחרת אמר שמיר: "זה רחוק. אני בנבחרת האולימפית, ומתמקד בלהשתפר משבוע לשבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully