וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהל קרא לרוני לוי להתפטר: "אקבל כל החלטה בהבנה", חשש לקרע למשומר

מאמן מכבי חיפה לא מצא הסברים: "הלחץ גדול, אנחנו במשבר". המגן שנפצע ייבדק בשלישי. שכטר המורחק חסם את דרכו של ריינשרייבר. בניון: "הבעיה העיקרית - לא יוצרים מספיק מצבים". חסארמה: "מסיר את הכובע בפני השחקנים"

one

מכבי חיפה הבהירה הערב (ראשון) כי הניצחון לפני פגרת הנבחרת על הפועל רעננה היה מקרי בהחלט, כשהציגה יכולת עלובה והפסידה 2:0 בחוץ לעירוני קרית שמונה. הירוקים בקושי סיכנו את השער ובסופו של דבר נענשו על ידי עדן שמיר (81) ואופיר מזרחי (93). אם לא מספיקות הצרות, איתי שכטר שנכנס כמחליף הורחק אחרי שלוש דקות על המגרש לאחר שביצע עבירה ללא כדור על וובה בראון, והוא הפך למורחק הרביעי העונה של מכבי חיפה, עדיין נועלת טבלת ליגת העל. וקרית שמונה? בשקט-בשקט, היא כבר במקום השני.

שכטר הנסער עמד בסיום בדרכו של השופט רועי ריינשרייבר, בכניסה לחדרי ההלבשה, וביקש לדעת מדוע הורחק. אנשי מכבי חיפה הגיעו לשם כדי להרחיקו מהמקום.

הקהל הירוק שעשה את הדרך צפונה, קרא בסיום לרוני לוי להתפטר במשך דקות ארוכות. ואם זה לא מספיק, בחיפה חוששים שאייל משומר שנפצע סובל מקרע בשריר הירך האחורי והוא ייבדק ביום שלישי כדי להכריע כמה זמן הוא ייעדר.

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הקהל דורש שיעזוב. רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

בסיום רוני לוי דיבר על עתידו: "נשב ונדבר עם מי שצריך, לא אדבר פה בתקשורת. יקבלו את ההחלטות, ואקבל כל החלטה. ברור ששאלות מהסוג הזה יעלו במצב שלנו. אבל במצב הזה צריך לדעת להתלכד, שכל המועדון יירתם במטרה להוציא את הקבוצה מהמצב. יש אמוציות כרגע, ואחרי שיירגעו השברים נדבר עם השחקנים. אני 25 שנים במכבי חיפה, והקהל תומך בטירוף. הוא האחרון שאפשר לדבר עליו. יצאנו למשחק חוץ קשה ובחצי השני הם לא הגיעו לשום מצב ואנחנו הגענו למצב לפני שער ולא ניצלנו. יש לנו בעיות ביכולת ההתקפית ובהנעת הכדור. יש בעיות ונצטרך לטפל בזה. בתחילת השנה לא אהבתי את הגישה של שחקנים באימונים ובמשחקים, ועכשיו אני מרוצה מאוד מהמחויבות באימונים ובמשחקים. כשהמצב קשה מאוד רוצים לייצר יציבות. נצטרך להרים את השחקנים. בכדורגל ובחיים יש רגעים קשים וצריך לדעת להתמודד. יש זמן עד המשחק הבא, ננתח את המשחק הזה ונעבוד על מה שצריך".

על ההרחקה של שכטר: "ברור שיש לחץ, אנחנו צריכים לדעת להתמודד איתו גם ברגעים קשים. הבנתי שהיה איזשהו מגע, לא ראיתי מרחוק. כאב לאיתי מתוך זה שהוא הרגיש שלא עשה עבירה של אדום. ההרחקות מעידות על משהו, זה מצב קשה מאוד. הלחץ הוא גדול, השחקנים רוצים מאוד וברגעים מסוימים עושים טעויות שלא צריך לעשות. אנחנו צריכים לדעת להתנהל גם ברגעים הקשים האלה".

על הסיטואציה הסבוכה במקום האחרון אמר מאמן מכבי חיפה: "אנחנו עובדים קשה מאוד ומנסים, למרות שקשה לראות את זה ממה שקורה במגרש. השחקנים עובדים קשה באימונים. פגשנו יריבה חזקה, לא היה משחק טוב, ספגנו ממצב נייח ועשינו טעויות שעלו לנו במשחק. מה עושים? התשובות לא פשוטות, יש הרבה עבודה. הכול יבוא מתוך משחק קבוצתי ולהיות ביחד. צריך להיות מחוברים ולדעת להתמודד. דברים לא קורים ביום אחד. נצטרך ליצור רצף של תוצאות טובות, ואני מאמין שזה יגיע. יש כאן שחקנים טובים מאוד, הקהל הכי טוב בארץ והמועדון הזה יתגבר על המשבר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עוד הפסד כואב. סאן מנחם/אדריאן הרבשטיין

הקפטן יוסי בניון הודה: "אנחנו לא מספיק טובים, לא שיחקנו טוב היום. יצאנו למשחק חוץ קשה, יכולנו להשיג נקודה, אבל ספגנו ממצב נייח ובשחקן פחות כבר לא היה מה לעשות. לא יודע אם האדום לשכטר היה מוצדק או לא, אבל ברור שיש לחץ. מתחילת העונה אנחנו לא מציגים את היכולת שציפו מאיתנו, אבל צריך להמשיך לעבוד קשה כדי להוציא את העגלה מהבוץ. זה המצב, כרגע אנחנו במקום האחרון וצריך לצאת מזה. ברור שאנחנו יכולים. היה שיפור במחזורים האחרונים, אבל אנחנו לא יוצרים מספיק מצבים. כרגע אנחנו לא עושים את זה, וזאת הבעיה העיקרית שלנו. יש כאן שחקנים מוכשרים, קצת יותר ביטחון וניראה הרבה יותר טוב".

סלאח חסארמה מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מאמין שגם היכולת הטובה תבוא. סלאח חסארמה/אדריאן הרבשטיין

סלאח חסארמה, מאמן עירוני קרית שמונה: "לא היה לנו משחק חלש, זו בכל זאת מכבי חיפה. הבחורים עשו עבודה מצוינת, השקיעו הכול וזה השתלם. כבשנו פעמיים ובסך הכול היה לנו משחק טוב. הבחורים באמת עבדו ואני מוריד בפניהם את הכובע. באנו עם תכנית המשחק שלנו, ידענו שיש למכבי חיפה שחקנים מצוינים למרות שהמצב שלהם לא טוב. סגרנו אותם טוב וזה מה שעשה את העבודה. הפס האחרון שלנו לא היה טוב במחצית הראשונה. היינו צריכים להקפיד על זה ואני שמח שזה השתפר בסוף. השחקנים השקיעו והזיעו, אני מאמין שגם היכולת הטובה עוד תבוא".

עדן שמיר הצעיר, שכבש צמד לפני הפגרה והפעם הבקיע ובישל, אמר: "כמו שאמרתי במחזור הקודם, בלי המשכיות כלום לא יהיה שווה. אני שמח שניצחנו. עצם זה שאנחנו מגיעים למצבים זה כבר מעודד. כבשנו שני שערים, לא ספגנו - המצב טוב".

עדן שמיר שחקן עירוני קרית שמונה (משמאל) חוגג עם לואיס גוטיירס. אדריאן הרבשטיין
יש המשכיות. עדן שמיר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully