וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ארגנטינה ואוסטרליה העפילו לחצי גמר אליפות העולם

ארבע האחרונות על טהרת הכדור הדרומי: ארגנטינה ניצחה 20:43 את אירלנד אחרי הצגה של סאנצ'ס, אוסטרליה ניצחה את סקוטלנד 34:35 במשחק דרמטי והחלטה שנויה במחלוקת, השתיים הצטרפו לדרום אפריקה וניו זילנד

שחקן נבחרת הראגבי של ארגנטינה ניקולס סאנצ'ס. AP
תצוגה מרשימה. ארגנטינה/AP

ארגנטינה ואוסטרליה העפילו היום (ראשון) לחצי גמר אליפות העולם בראגבי, והשלימו את תמונת ארבע האחרונות - כולן על טהרת הכדור הדרומי. אחרי שאתמול ניו זילנד ודרום אפריקה עשו זאת, היום ארגנטינה ניצחה 20:43 את אירלנד ואוסטרליה ניצחה את סקוטלנד 34:35 במשחק דרמטי וייפגשו בחצי הגמר.

נבחרת הראגבי של אוסטרליה. AP
בקושי. אוסטרליה/AP

זו הפעם השנייה בהיסטוריה שלה שארגנטינה מעפילה לחצי הגמר, כשניקולס סאנצ'ס כיכב במדי הפומאס עם 23 נקודות (4 קונברשנס ו-5 בעיטות עונשין) - התצוגה האישית הכי טובה במשחק נוקאאוט מאז ג'וני ווילקינסון (24) בצרפת 2003. האירים, אלופי טורניר שש האומות, נקלעו לפיגור 17:0 מוקדם, כשגם דייגו מראדונה ביציעים חוגג עם הלטינים הנחושים. אירלנד, שסבלה משרשרת פציעות, עוד צימקה את הפער ל-3 בלבד, אבל הארגנטינאים בראשות סאנצ'ז ידעו להשלים את הניצחון. "זה היה קשה יותר מאשר התוצאה מרמזת", אמר גיבור הניצחון בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

במשחק השני אוסטרליה נחשבה לפייבוריטית הברורה מול סקוטלנד האנדרדוגית, אבל האוסטרלים נזקקו לבעיטה מכרעת של ברנרד פולי על מנת לחתום את הניצחון ברבע הגמר. כשאנגליה המארחת לא עלתה לשלב הנוקאאוט, ווהוולשים הודחו מול דרום אפריקה בשבת, הסקוטים ניסו להציל את כבוד הממלכה, ואף הוליכו 32:34 כשנותרו 7 דקות לסיום, אבל החלטה שנויה במחלוקת של השופט העניקה בעיטת עונשין לאוסטרליה, ופולי ניצל אותה כדי להעניק לנבחרתו את הכרטיס היקר.

  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully