וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: ניוקאסל הביסה 2:6 את נוריץ', רביעייה מדהימה לויינאלדום

הקבוצה מצפון מזרח אנגליה השיגה ניצחון בכורה העונה ונחלצה מהמקום האחרון בזכות הצגה של הקשר ההולנדי שהפך לשחקן השני בתולדות המועדון שכובש ארבעה שערים לפחות במשחק אחד

one

המחזור התשיעי בפרמיירליג נמשך הערב עם משחק תחתית חשוב שבו התפוצצה ניוקאסל האחרונה ערב המחזור על חשבון נוריץ עם 2:6 מוחץ בסט ג'יימס פארק. למרות רכש מאסיבי שביצעה בקיץ, הקבוצה של סטיב מקלארן הגיעה למשחק הזה בלחץ גדול כשהיא לא משיגה אפילו ניצחון אחד בשמונה מחזורי ליגה, אבל הערב היה לה את ג'ורג'יניו ויינאלדום, אחד משחקני הרכש שהגיע מאיינדהובן, התפוצץ עם רביעייה מדהימה והפך לשחקן השני בלבד בתולדות המועדון שכובש ארבעה שערים או יותר במשחק אחד אחרי שאלן שירר כבש חמישייה ב-1999.

ג’ורג’יניו ויינאלדום. GettyImages
הצגה לפנתיאון. ויינאלדום/GettyImages

ויינאלדום החל את ההצגה שלו כבר בדקה ה-14 עם בעיטה מתוך הרחבה לפינה אחרי שקיבל כדור עומק מסיסוקו. אמבוקאני השווה לאורחים בדקה ה-20, אבל כעבור שש דקות סיסוקו היה שוב זה שמצא את ווינאלדום בהרמה וההולנדי נגח מקרוב לרשת. איוסה פרס הספרדי קבע 1:3 עם בעיטה חזקה לפינה ונתן רדמונד צימק ל-2:3 במחצית ראשונה עמוסה בשערים ואירועים. אלכסנדר מיטרוביץ', עוד שחקן רכש שהגיע בכסף גדול מאנדרלכט בקיץ, קבע 2:4 עם בעיטה מהאוויר מתוך הרחבה (64) וכעבור שתי דקות ווינאלדום השלים שלושער עם עוד נגיחה מקרוב. אבל ההולנדי לא שבע עם השער הזה וחמש דקות לסיום הפציץ מחוץ לרחבה כדי להשלים רביעייה בלתי נשכחת שאולי תוציא את הקבוצה הזו לדרך חדשה וטובה יותר. ניוקאסל עלתה למקום ה-18 בעקבות הניצחון הזה, אבל היא עדיין מתחת לקו האדום. נוריץ' רחוקה כעת 3 נקודות בלבד מהאזור המסוכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully