וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדסליגה: האנובר ניצחה עם נגיעת יד ברורה, שטוטגרט כבר לא אחרונה

המדורגת 17 חגגה ניצחון שני העונה (ושני ברציפות), בזכות שער מפוקפק מאוד של לאון אנדרסן ב-0:1 בקלן. שטוטגרט נמלטה מהמקום האחרון בזכות 0:1 על אינגולשטאדט, טיטון עצר פנדל

שחקני האנובר חוגגים אחרי שער מול קלן. GettyImages
מהשערים המפוקפקים של העונה. שחקני האנובר חוגגים/GettyImages

המחזור התשיעי בבונדסליגה הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם שני משחקים. בראשון ניצחה האנובר 0:1 את קלן, ובשני שטוטגרט ברחה מהמקום האחרון עם 0:1 על אינגולשטאדט.

seperator

פ.צ. קלן - האנובר 1:0

האנובר קטעה בשבוע שעבר רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון עם 0:1 גדול על ורדר ברמן, וכעת היא מאותתת פעם נוספת על סימני חיים, עם ניצחונה השני העונה. השער היחיד במשחק היה מעורר במחלוקת, בלשון המעטה: זה קרה בדקה ה-55, כשכדור קרן עבר את כולם והגיע ללאון אנדרסן, שדחק אותו פנימה עם היד. שחקני המארחת הסתערו על השופט, אך לשווא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
seperator

שטוטגרט - אינגולשטאדט 0:1

ניצחון שני בלבד העונה למארחת, שברחה מהמקום האחרון והורידה לשם את אוגסבורג. אינגולשטאדט הגיעה למרצדס בנץ ארנה עם מאזן חוץ מרשים של שלושה ניצחונות ותיקו, אבל הפעם חוותה הפסד ראשון הרחק מהבית, אחרי שהאוסטרלי מת'יו לקי בעט פנדל לרגליו של השוער פז'מיסלב טיטון בדקה הרביעית. שטוטגרט השיגה את השער שלה מרגלי דניאל דידאבי המוכשר בדקה ה-59 והחזיקה מעמד למרות הרחקתו של ז'ופרה סריי דייה בדקה ה-86.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully