וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסידון ערך אסיפה סוערת: "אם יהיה צורך אחליף שחקנים בינואר"

18.10.2015 / 17:50

יו"ר מכבי נתניה כינס את השחקנים אחרי ההפסד לכפר סבא: "אבחן כל שחקן בארבע עיניים. שחקן שלא מתאים לו להיות כאן, שייקח את המשכורת ואת הכרטיס שלו". דורה: "תפנימו שאנחנו קבוצת תחתית"

one

אסיפה סוערת במכבי נתניה בעקבות ההפסד אתמול להפועל כפר סבא ודרישת האוהדים מהמאמן שלומי דורה להתפטר. היו"ר דורון אוסידון החליט שהכתובת בשלב הזה היא השחקנים ואמר להם באסיפה שהתקיימה היום: "מהיום אני מעלה הילוך לגבי כל אחד מכם. אני אבחן כל שחקן כאן בארבע עיניים ואם יהיה צורך אני אחליף שחקנים בחודש ינואר. כל שחקן שלא מתאים לו להיות כאן יכול לבוא אליי עכשיו אחרי האסיפה, לקחת משכורות עד חודש ינואר וגם את הכרטיס שלו".

שלומי דורה מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
הוא בינתיים זוכה לגיבוי. דורה/מגד גוזני

אוסידון הוסיף: "אני לא רוצה במכבי נתניה שחקנים שלא יודעים לתת את הלב והנשמה בשביל המועדון הזה. מהיום ישתנו כאן הנהלים. שחקנים יבואו שעה לפני כל אימון ויילכו שעה לאחר שיסתיים האימון. לא יהיה כאן שחקן שיסתובב עם פלאפון בחדרי ההלבשה ויעשה לי שיחות".

המאמן שלומי דורה החליט לבטל את האימון היום ובמקומו צפו השחקנים במשחק אתמול מול כפר סבא. דורה אמר לשחקנים: "אנחנו קבוצת תחתית ותפנימו את זה. אם לא נשחק כמו קבוצת תחתית בשביל לאגור נקודות ונאגור נקודות לא יהיה לנו שום סיכוי".

אחרון דיבר רומאריו פירס הקפטן וביקש מהשחקנים להתנהג כמקצוענים, להיות ביחד ולתמוך אחד בשני ברגעים האלה: "אני שחקן זר כאן בישראל, אבל אני מרגיש שאנחנו משפחה ואני רוצה שכולנו נהיה ביחד ברגע הזה ונוציא את נתניה מהבוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully