וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ממשיכה לאכזב, ניס ממשיכה לדרוס

משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון לתכולים, שנותרו במקום ה-16 אחרי 1:1 ביתי מול לוריין. חאתם בן ארפה שוב כבש וסחף את ניס המלהיבה ל-1:4 במגרשה של ראן. 0:0 בין בורדו למונפלייה

לסאנה דיארה שחקן מארסיי (משמאל) מול ונסן לה גוף שחקן לוריין. רויטרס
זה לא מתחבר למארסיי. לסאנה דיארה מול ונסן לה גוף/רויטרס

המחזור ה-10 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם מארסיי המאכזבת, שלא הצליחה לנצח בביתה את לוריין וסיימה עמה ב-1:1. בורדו ומונפלייה נפרדו ב-0:0, כשאת המחזור חתמה ניס עם עוד רביעייה אדירה במגרשה של ראן.

מארסיי - לוריין 1:1

גם עם מיצ'ל על הקווים במקום מרסלו ביילסה, הדברים לא באמת מתחברים למארסיי. לסאנה דיארה אולי חזר לסגל נבחרת צרפת ונבחר לשחקן החודש בליג 1, אבל גם יכולתו הטובה לא מספיקה למארסיי, שרשמה משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון ובמאזנה תשע נקודות בלבד אחרי 10 משחקים, במקום ה-16 בטבלה. מישי בטשואי עוד העלה אותה ליתרון עם פנדל מוצלח בדקה ה-21, אבל בנג'מין מוקאנג'ו איזן בדקה ה-37 עבור לוריין, אחרי שניצל הגנה רכה של המארחת. לוריין, שניצחה בשניים משלושת הביקורים הקודמים שלה בסטאד ולודרום, הסתפקה הפעם בנקודה.

שחקן ניס, חאתם בן ארפה חוגג. AP
לא עוצר. חאתם בן ארפה/AP

ראן - ניס 4:1

ניצחון רביעי ברציפות לקבוצה מהריביירה, שכבשה 17 שערים בארבעת המחזורים האחרונים והערב עקפה את יריבתה בדרך למקום החמישי (ועוד עם משחק חסר). ראן סיימה את כל ארבעת משחקיה הקודמים בתיקו, אך הפעם לא מצאה תשובה לחאתם בן ארפה וחבורתו. הקפטן מתיו בודמר העלה את ניס ליתרון בדקה ה-14 אחרי שמלכודת הנבדל של המארחת קרסה, בן ארפה התעלל בסילבן ארמן כדי לכבוש את השביעי שלו העונה בדקה ה-53, והמחליפים ממאנה טראורה (75) וסעיד בנרחמה בכדור מסובב לחיבורים (80) השלימו. קמיל גרוסיצקי רק צימק עבור ראן (88).

בורדו - מונפלייה 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully