וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ניב זריהן וסיראז' נאסר הצטרפו, אשדוד תעתור

האדומים זכו בערעור בנוגע להעברתו של חלוץ אשדוד בביה"ד העליון של ההתאחדות וקיבלו חיזוק להתקפה, אך הקבוצה מעיר הנמל ממשיכה לנסות למנוע את מעברו. גם חוזהו של הקשר עבר סופית בבקרה

one

דווקא לאחר אחד המשחקים המביכים ביותר של הפועל תל אביב בשנים האחרונות, ב-4:0 הביתי לבני סכנין אמש (שבת) בבלומפילד, בקבוצה קיבלו היום בשורות משמחות וחיזוק רציני. האדומים זכו בערעור בביה"ד העליון של ההתאחדות לכדורגל בניגע להעברתו של ניב זריהן ממ.ס אשדוד ויקבלו את השחקן באופן מיידי. זריהן יושאל עד ינואר, אז אמורה להתבצע עסקת הרכישה הסופית מאשדוד. למרות זאת, אשדוד לא מוותרת על השחקן והיא תעתור מחר לבית הדין כדי למנוע את מעברו של השחקן. זריהן קיבל הוראה להתייצב לאימון של אשדוד.

כזכור, האדומים ביצעו את עסקת זריהן ביום האחרון של חלון ההעברות, אך המסמכים הגיעו, לטענת ההתאחדות, באיחור של שבע דקות. האדומים טענו שההעברה בוצעה בזמן ורק כעת, כחודש וחצי אחרי המקרה, קיבלו האדומים את השחקן, שכבש בסוף השבוע את שערו האחרון והיחיד העונה במדי אשדוד, מול הפועל קטמון, באופן מיידי.

שחקני הפועל תל אביב סיראז' נסאר ואיסו לינגאנה. יוסי ציפקיס
יקבל דקות מול האקסית? נסאר עם לינגאנה/יוסי ציפקיס

שחקן נוסף שהצטרף רשמית לאדומים הוא סיראז' נסאר. הקשר שהגיע מהפועל באר שבע מתאמן בחודשיים האחרונים בשורות הקבוצה, אך רק היום העבירו האדומים את כל התשלום על דמי ההשבחה לבאר שבע, כדי שיוכלו לרשום אותו באופן סופי בהתאחדות.

שני השחקנים נרשמו בקבוצה, שתוכל לרשום אותם בטופס המשחק כבר במשחק הקרוב מול הפועל באר שבע ביום ראשון. נסאר עשוי לקבל דקות בבכורה שלו דווקא מול האקסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully