וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' ניצח את ג'ו ווילפריד צונגה וזכה בטורניר שנגחאי

לא עוצר: הראשון בעולם לא התקשה גם במעמד הגמר, גבר על יריבו הצרפתי 2:6, 4:6 וקטף תואר תשיעי השנה. נולה, שרשם ניצחון 17 ברציפות, השיג ארבע שבירות במערכה הראשונה

נובאק דג'וקוביץ' עם הגביע. רויטרס
עוד גביע לאוסף. דג'וקוביץ' חוגג/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' פשוט לא עוצר. הטניסאי הסרבי המדורג ראשון בעולם קטף היום (ראשון) תואר נוסף, תשיעי השנה, כשניצח בגמר טורניר שנגחאי מסדרת המאסטרס את ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי, 2:6, 4:6 ורשם ניצחון 17 ברציפות, אחרי שמחץ בחצי הגמר 1:6, 3:6 את אנדי מארי בתוך שעה ושבע דקות בלבד.

נולה, שניצח 22 מערכות ברציפות, שבר את הצרפתי ארבע פעמים במערכה הראשונה והשאיר אותו ללא אייסים במהלכה, בדרך לניצחון קליל 2:6. הפתיחה שלו הייתה מוחצת, כשלאחר שלושה משחקונים לוח התוצאות הראה 0:3 לסרבי, לאחר שזה השיג שתי שבירות. הצרפתי התאושש במשחקון הרביעי והשיג שבירה משלו, אך דג'וקוביץ' הגיב במהרה ושבר שוב את יריבו בדרך לניצחון במערכה הראשונה.

טסונגה, שניצח בסיבוב הקודם את רפאל נדאל, נאבק במערכה השנייה כדי להישאר בחיים ונלחם על ההגשות שלו בכל המשחקונים בהם הגיש. בכל פעם שהגיש, יריבו הסרבי שאב לו את האנרגיות ומתח אותו עד לסוף המשחקון, כשמנגד זכה נולה בקלילות במשחקי ההגשה שלו. במצב של 4:4 הגיע הרגע לו חיכה דג'וקוביץ', כשהשיג שבירה בדרך ל-4:5 וניצחון במערכה, במשחק ובטורניר כולו.

הטניסאי הצרפתי ג'ו-ווילפריד צונגה. AP
התקשה. צונגה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully