וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם: "יהיה אשר יהיה, פליקס נעים יגמור את העונה כמאמן הפועל כפר סבא"

18.10.2015 / 11:17

בעלי הפועל כפר סבא שבע רצון מה-0:1 על מכבי נתניה: "משוכנע שאנחנו נהיה עוד יותר טובים בהמשך". על מצב היריבה: "מבין שיש אי שקט במועדון, אבל אם הייתי צריך לקבל היום החלטות בנתניה לא הייתי נוגע בשלומי דורה"

one

הפועל כפר סבא ניצחה אמש (שבת) 0:1 את מכבי נתניה וסיבכה אותה מתחת לקו האדום, אבל את המילה הטובה ואת העצה החברית נותן היום בעלי כפר סבא, סתיו שחם, דווקא ליו"ר מכבי נתניה, דורון אוסידון. "אני חושב שזו תהיה טעות לפטר את שלומי דורה", אמר שחם. "שמעתי במשחק את הדרישה של הקהל ואני מבין שיש אי שקט במועדון, אבל אם הייתי צריך לקבל היום החלטות בנתניה לא הייתי נוגע במאמן. אני לא מכיר אישית את שלומי דורה ובקושי דיברתי איתו מילה בעבר, אבל הדרך הזו של פיטורי מאמנים אחרי מספר מחזורים היא שגויה".

שחם הוסיף: "שלומי דורה הוכיח את עצמו בעונה שעברה בהפועל עכו, כך שלאמן הוא יודע. גם אצלנו בכפר סבא היו רק לפני שבועיים דיבורים ורעשים שצריך לשנות את עמדת המאמן כי הפסדנו מספר משחקים, אבל לרגע לא חשבתי לעשות את זה. אני לא יודע כיצד כפר סבא תסיים את העונה הזו אבל אני יודע שפליקס נעים יסיים אותה כמאמן כפר סבא מה שלא יהיה. יהיה אשר יהיה פליקס יגמור את העונה כמאמן כפר סבא ואם הייתי נשאל, לא הייתי עושה שום שינוי בנתניה. האוהדים שם צריכים לזכור איפה היה המועדון הזה לפני שלושה חודשים ואיזה מצב היה שם לאורך כל העונה שעברה בגלל בעיות פיננסיות. הקבוצה הזו גם סבלה מפצועים רבים ואי אפשר להתעלם מכך".

על כפר סבא הוסיף שחם: "אני משוכנע שאנחנו נהיה עוד יותר טובים בהמשך כי אני מאמין בפליקס ובחומר השחקנים. ברגע שנתחבר ונתלכד עוד יותר מבחינה מקצועית, נעשה תוצאות טובות לאורך זמן. זו ליגה מאוד שוויונית ולראייה הצפיפות בחלק התחתון וצריכים להיות חזקים מנטלית כדי לעשות נקודות מחזור אחרי מחזור".

שלומי דורה מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
זוכה לגיבוי ממקום בלתי צפוי. שלומי דורה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully