וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: התערער מעמדו של דורה, ישוחח עם אוסידון לפני האימון

18.10.2015 / 10:58

המאמן ישוחח עם היו"ר בארבע עיניים, אך הוא לא צפוי לסיים את תפקידו לפני המשחק מול בני סכנין. דורה למקורביו: "כל החיים אני מאמן קבוצות שנמצאות בבעיות קיומיות, אני צריך להיות חזק"

one

מעמדו של מאמן מכבי נתניה, שלומי דורה, התערער מאוד בעקבות ההפסד 1:0 אמש (שבת) להפועל כפר סבא. הניצחון על בני יהודה במחזור הקודם היה צריך לתת שקט למאמן, אבל אחרי המשחק אמש בו הפסידה נתניה במשחק שהוגדר ככזה בו הייתה חייבת לקחת נקודות, החלו כבר דיבורים במועדון על האפשרות שגם לדורה יש חלק במצב ושאלה לא רק הבעיות של פציעות השחקנים והתקציב הנמוך.

לפני האימון צפוי היו"ר דורון אוסידון לקיים שיחה בארבע עיניים עם המאמן במטרה לשמוע ממנו מדוע לדבריו הקבוצה לא הצליחה לגבור על הפועל כפר סבא ומדוע אין גרף כלשהו שמראה על שיפור והתקדמות. מה שעמד עד היום לזכותו של דורה בכל הקשור לעמדה של אוסידון זו העובדה שהשחקנים היו לגמרי עם המאמן. אוסידון נוהג תמיד לומר כי המדד הוא חדר ההלבשה ואם מאמן לא מאבד אותו, אסור לגעת בו. ריצת השחקנים לעבר דורה אחרי הניצחון על בני יהודה הייתה הוכחה שהשחקנים בעד המאמן למרות התוצאות ולכן זה נתן ביטחון לאוסידון כי דורה הוא האיש הנכון, אבל אחרי ההפסד לא בטוח שהפרמטר הזה עדיין נמצא ברשימה של היו"ר.

דורון אוסידון יו"ר הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כרגע, אין כוונה לפטר את המאמן. דורון אוסידון/ברני ארדוב

בכל מקרה, אין בכוונת מכבי נתניה לפטר את דורה לפני המשחק מול בני סכנין ונראה כי אם לא יהיה דבר בלתי צפוי בפגישה בין המאמן ליו"ר, דורה ידריך את הקבוצה לפחות במשחק בדוחא. אף שאוסידון טוען כי הוא לא מושפע מלחץ האוהדים, ברור שמה שעובר על דורה והדרישה של הקהל שהוא יתפטר מתחילים להשפיע. דורה עצמו דווקא רחוק מלהיות לחוץ בכל מה שקשור למעמדו והמשך דרכו. הוא כמובן מעוניין להמשיך במועדון ורוצה להוציא את העגלה מהבוץ, אבל יחד עם זה הוא מבין את הדינמיקה בכדורגל ולמרות שהוא נחשב למאמן צעיר, הוא כבר עבר במועדונים שחוו משברים שהסתיימו בפתרון הנוח והוא פיטורי המאמן. "כל החיים אני מאמן קבוצות שנמצאות בבעיות קיומיות", אמר למקורב אליו הבוקר. "זה לא משהו חדש מבחינתי ולכן צריך להיות חזק, להמשיך בדרך ולקוות שהדברים ישתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully