וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: פציעה קשה בליגה הסינית, הטעויות הקשות של השוער האוקראיני

לי ג'יאנבין משנגחאי שנואה ספג בעיטת מספרת מחברו, אולכסנדר בנדורה היה כל כך גרוע שמאמנו החליט להחליפו אחרי 45 דקות. וגם: ראבונה מטורפת בשבדיה, שער מ-90 מטרים, שחקן ווסט ברומיץ' מציל יריב מנפילה כואבת ופינוי מגוחך של שחקן מהמגרש

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: לאמאר אודום בבית החולים

11:20: רונדון מציל את ידלין מנפילה כואבת

9:43: ככה לא מטפלים בשחקן פצוע

המשחק בליגה היוונית השנייה באין ארגוטליס לבין לאריסה הביא את הקטע הקומי של השבוע. שני חברים מאוד לא מוכשרים ניסו לפנות שחקן פצוע מהמגרש. התוצאה - לא רחוקה מסרט של צ'רלי צ'פלין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

08:55: "הוריד" את חברו לקבוצה עם בעיטת מספרת

מספרות בכדורגל הן לא דבר שכיח. להיפך. למעשה, בכל פעם ששחקן מבקיע שער במספרת, הוא זוכה למחמאות רבות, השער הופך לוויראלי, וגם עבור השחקן עצמו מדובר באושר עילאי. אלא שלפעמים לא הכול ורוד. תשאלו את שחקן שנגחאי שנואה, לי ג'יאנבין, שספג בעיטת מספרת לפנים מחברו לקבוצה, שבסך הכול ניסה להגיע לכדור. זה נגמר בפציעה לא קלה, תפרים וחילוף לא מתוכנן. אך אל דאגה, ג'יאנבין בסדר.

08:37: ההופעה המזעזעת של השוער האוקראיני שהוחלף במחצית

אולכסנדר בנדורה, שוערה של סטאל דניפרודזרז'ינסק מהליגה האוקראינית, ירצה לשכוח את ההפסד אמש 6:0 לדנייפרופטרובסק במסגרת המחזור ה-11 בליגה. אם לא די בהפסד הכואב, בנדורה בן ה-29, שהגיע לקבוצה בקיץ, ביצע שתי טעויות מזעזעות במהלך המחצית הראשונה (קבוצתו ספגה שלושה שערים במהלכה), בעקבותן לא עלה לשחק במחצית השנייה לאחר שהוחלף בשוער השני. הטעויות המביכות ממש כאן למטה.

08:23: שער השנה? צפו בראבונה מטורפת בשבדיה

שחקן AFC יונייטד מהליגה השנייה בשבדיה, עומאר אדהארי, אמנם לא משחק בקבוצה גדולה, אך יכול להיות מאוד שאת הפרס המוענק על "שער השנה" הוא יקטוף, לאחר שכבש שער פשוט מדהים במהלך משחק ליגה של קבוצתו. מה בדיוק קרה שם? אדהארי קיבל מסירה מחברו ברחבה, ובלי לחשוב פעמיים שלח ראבונה יפהפייה לרשת. יספיק לזכות בתואר על שמו של פרנץ פושקאש?

08:11: השוער שכבש מ-90 מטרים

שערים של שוער הם דבר נדיר בכדורגל, אך לעתים, גם זה קורה. אתמול במהלך משחק בליג 2 האנגלית (הליגה הרביעית בטיבה) כבש שוער סטיבנייג', ג'סי יורונן, שער מכמעט כל המגרש, כשבסך הכול ניסה להרחיק כדור תועה.

08:00: אריק קאנטונה מתפשט עבור מגזין "אל"

חלוץ העבר הצרפתי, אריק קאנטונה, ידוע כדמות צבעונית במיוחד. גם כשהיה שחקן, וגם לאחר הפרישה. הוא השתתף בסרטים, השתתף בהרצאות, תוכניות אירוח וכו'. ומה הוא עשה הפעם, אתם בטח תוהים? קאנטונה ואשתו ראשידה הסכימו להצטלם למגזין הצרפתי, "אל", בעירום מלא. התוצאה לפניכם.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully