וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "אני לא אמא של השחקנים, משלמים לי כדי לאמן"

18.10.2015 / 7:05

המאמן לא התרגש מהכעס של ברק יצחקי, שהוחלף במהלך הניצחון על מכבי פתח תקוה: "לא יודע אם הוא כעס עלי או על עצמו, אבל לא אכפת לי". בן חיים על ההצלה: "לא אכפת לי שיצחקו עליי, עשיתי את שלי"

one

משחקה של מכבי תל אביב במחצית הראשונה בניצחון 1:2 אמש (שבת) על מכבי פתח תקוה במושבה גורם לסלבישה יוקאנוביץ' לעשות שוב חושבים באשר למערך שלושת הבלמים איתו תיכנן לפתוח במשחק מול פורטו ביום שלישי. כפי שפורסם אתמול בוואלה, החליט הסרבי לעבור לשחק עם קרלוס גרסיה, טל בן חיים ואיתן טיבי יחד כדי להתמודד טוב יותר עם הפורטוגלים. בניסוי הכלים אתמול מול מכבי פתח תקוה מכבי תל אביב נראתה רע במחצית הראשונה במערך הזה ולמאמן שלה יש עכשיו שלושה ימים כדי להחליט מה לעשות. יחד עם זאת, על פי האופן בו התייחס אמש לנושא נראה כי יוקאנוביץ' לא ממהר לזנוח את הרעיון הזה: "ראיתם את פורטו לאחרונה? ראיתם כיצד הם משחקים?", שאל את העיתונאים. "אנחנו נצטרך להיערך בהתאם ולהיות מאוד מאורגנים ומאוד אמיצים. אסור יהיה לנו לתת להם את השטחים והמרחבים שנתנו כאן הערב".

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין לא זונח את הרעיון שלו. יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

על יוקאנוביץ' אומרים במכבי תל אביב שהוא רואה הכל וגם אם משהו בכל זאת נסתר ממנו יש מי שדואג לדווח לו. כשהוא החליף אתמול את ברק יצחקי במחצית השנייה, לחץ השחקן את ידי המאמן אבל לפני שהתיישב בספסל אשר נמצא בטריבונה במושבה הוא קרע את חולצתו מעצבים. יוקאנוביץ נשאל על העניין בסיום וכרגיל התייחס לכך בדרכו המיוחדת: "אני לא אמא של השחקנים", אמר. "שילמו לי כדי לבוא ולאמן פה. אני משתדל לעשות הכי טוב ולקבל את ההחלטות הנכונות אבל לפעמים אני יכול לשגות. אם ברק יצחקי כעס על עצמו כשהוחלף זה בסדר. אם הוא כעס עלי כי החלפתי אותו זה גם בסדר. בשני המקרים לא אכפת לי".

בכל הקשור לפצועים ולחולים ההערכה היא שפרדראג ראיקוביץ' יהיה כשיר עד יום שלישי. לשוער היה חום גבוה אתמול ולכן לא שיחק, אבל במכבי מעניקים לו טיפול קפדני כדי לעזור לו להתגבר על המחלה. נוסא איגייבור, דיאן ראדוניץ', אלי דסה וככל הנראה גם יובל שפונגין לא ישחקו ולעוז ראלי תהיה הזדמנות נוספת לפתוח בהרכב. אף שהוא הוחלף אתמול בגלל תשישות ורגישות בשרירים, נראה שהוא יהיה כשיר וישחק כמגן ימני.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
טל בן חיים החלוץ בשער של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מקשיב. בן חיים עוצר כדור אמש/ברני ארדוב

טל בן חיים, שהפך לגיבור הערב עם סחיטת פנדל והופעה טובה ומשעשעת בין הקורות, התייחס באתר הרשמי של מכבי תל אביב להצלה שלו עם הרגל: "זה נכון שזה נראה מצחיק. בהתחלה רציתי לעצור את הכדור ביד, אך ראיתי את שחקני פתח תקוה רצים אליי בצדק. אין לי את המיומנות שצריך כדי לתפוס כדור במהירות שהוא היה, אז העפתי את הכדור עם הרגל. לא אכפת לי שיצחקו עליי, בשורה התחתונה נכנסתי לשער ועשיתי את שלי".

על ליגת האלופות: "אין לנו שום קוף על הגב. עצם ההעפלה לליגת האלופות והקבוצה שעברנו בדרך לשם מראות את זה. אנחנו הולכים לשחק מול קבוצה הרבה יותר טוב מאיתנו ולהראות שאנחנו יכולים להתמודד ברמות האלה ולהשיג תוצאה טובה. אין לנו מה להפסיד במשחק כזה, הם קבוצה עם תקציב יותר גבוה ומועדון יותר גדול מאיתנו. להגיד מראש מה אפשר לעשות זה לא נכון, כדורגל זה לא מדע מדויק. צריך לבוא כמו קבוצה, להלחם ולעשות מה שהמאמן אומר".

בן חיים הוסיף: "אני לא חושב שאוהדי מכבי תל אביב מאוכזבים מהשחקנים שלהם. המשחק הראשון והשני לגיטימי שהפסדנו. עצם זה שהגענו לשלב הזה אומר שעשינו משהו. אנחנו לא נעצור פה, אנחנו רוצים לכבוש ולעשות תוצאות טובות. אני מבטיח לאוהדי מכבי שנעשה הכל".

דניאל ליפשיץ שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מאוכזב. ליפשיץ/ברני ארדוב

דניאל ליפשיץ שרשם הופעת בכורה אמש סיפר על הרגעים הראשונים במדים הצהובים ועל ההרחקה: "אני שמח שלפחות ניצחנו. זה הדבר הכי חשוב, גם אם הקרבתי את עצמי בדקות הסיום, העיקר שלקחנו את שלוש הנקודות. אני שמח על הבכורה שלי, הכרטיס האדום זה חוסר מזל אך בכל זאת, זה היה כבוד ומרגש עבורי. אמרתי לבן חיים שאם הוא לא סופג הוא יוכל לשמור את הכפפות והאפודה. המחצית השנייה שלנו הייתה מצוינת. שינינו שיטה אמנם, אבל בכדורגל זה טוב לתרגל שיטות נוספות שיוכלו לעזור בעתיד".

ליפשיץ הוסיף: "אני חושב שבמחצית הראשונה הצלתי לא מעט כדורים, גם הכדור בתחילת המשחק היה כדור שהוסט והצלחתי לטפל בו טוב. ידעתי לאן אני מגיע כשעברתי למכבי ולכן לא קשה עבורי להבין שאני שוער שני. גם כשעברתי, ידעתי שיש המון מפעלים שאנחנו משתתפים בהם כך שיגיע היום והמקום שאצטרך להיות שם בשביל הקבוצה. אמנם אני מושאל אך אני מקווה שתהיה המשכיות מעבר לשנת ההשאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully