וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל תל אביב מחכה למכבי ראשון לציון

שתיים מהקבוצות המרשימות של מחזור הפתיחה נפגשות. עודד קטש מחפש ניצחון מספר 150 כמאמן, שרון דרוקר בונה על ההתקפה הפורייה בליגה (א', 19:35, ספורט5)

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש. ברני ארדוב
האדומים יישארו מושלמים? קטש/ברני ארדוב

הפועל תל אביב הגיעה לעונה החדשה במטרה מוצהרת: להעפיל לחצי גמר הפלייאוף, מה שלא עשתה קבוצת האוהדים מעולם - ולהשיב את האדומים אל בין ארבע הגדולות לראשונה מאז עונת 2004/05. כבר מחר (ראשון, 19:35, ספורט5) תהיה לה הזדמנות לחזור לעונה ההיא, אם תשכיל לנצח בבית את מכבי ראשון לציון.

האדומים, שניצחו בנס ציונה במחזור הראשון, יוכלו לעלות למאזן 0:2, לראשונה מאז 2004/05. הסגל ייוותר כשהיה, כשג'ון וויליאמסון המתאושש מפציעה ילבש בגדים אזרחיים, וארבעת הזרים שישחקו הם טיילור באטל, כריס אוונס, וולי ג'אדג' וג'ף אלן.

אלא שמן העבר השני תתייצב ההתקפה הפורייה ביותר של מחזור הפתיחה. קבוצתו של שרון דרוקר קלעה 95 נקודות מול הפועל אילת, יותר מכל קבוצה אחרת בליגה, וניפקה לא מעט היילייטס, כולל עשר הטבעות.

מאמן האדומים, עודד קטש, יקווה לרשום את ניצחונו ה-150 בליגה על הקווים. מנגד אמר קפטן ראשון לציון, ניצן חנוכי: "אנחנו מגיעים לאולם ביתי מאוד נגד קבוצה מצוינת, ורוצים לשמור על המומנטום משבוע שעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully