וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר עקף את יוהאן קרויף: "לא יכול להסביר את מה שאני עושה"

הברזילאי הגיע ל-62 שערים במדי ברצלונה ב-0:4 על ראיו: "אחד המשחקים הטובים בחיי". אנריקה התמוגג: "הוא מחשמל, אי אפשר לעצור אותו ברחבה". רפא בניטס החמיא לחסה: "הדרישות כאן גבוהות מאוד, והוא הראה מה הוא שווה"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד עם נעל הזהב. רויטרס
בשלו. רונאלדו/רויטרס

ריאל מדריד שמרה על פסגת הליגה הספרדית, לאחר שהביסה אמש (שבת) את לבנטה 0:3. מארסלו, חסה וכריסטיאנו רונאלדו כבשו, כשהאחרון עקף את ראול והפך למלך שערי הבלאנקוס בכל הזמנים, עם 324 שערים ב-310 משחקים.

רפא בניטס אמר בסיום: "רונאלדו היה צריך לעבוד קשה כדי להיכנס לעניינים, והוא עשה את המוטל עליו. 0:3 משקף את המשחק, היינו חזקים בהתקפה ולא ספגנו, הודות לקבוצה כולה ולקיילור נבאס. חסה נראה קרוב מאוד לאיך שאנחנו רוצים לראות אותו. הדרישות כאן גבוהות מאוד, והוא הראה מה הוא שווה. הדרך היחידה לקבל דקות היא להראות מה אתה שווה".

על גארת' בייל שהוחלף במחצית אמר המאמן: "אחרי שהובלנו 0:2, עם השבוע הלחוץ שעבר עלינו, חשבנו שהוא היה עייף ורצינו רגליים טריות במגרש. האם בנזמה ישחק מול פריס סן ז'רמן? אני עוד לא יודע. דיברנו איתו בבוקר והוא אמר שהוא מרגיש בסדר, אבל עוד נותרו כמה ימים. נראה".

גם מרסלו החמיא לחסה הצעיר: "הוא עזר לקבוצה, כבש שער ולא הפסיק לרוץ. לכולם מגיע לקבל דקות, אבל המאמן מחליט מי ישחק. מצפים לנו שני משחקים קשים מאוד מול פריס סן ז'רמן וסלטה ויגו. אני שמח מאוד שכבשתי, ומאוד אוהב שהאוהדים שרים לי שירים".

רפא בניטס מאמן ריאל מדריד. GettyImages
מחמיא לחסה. בניטס/GettyImages

גם לברצלונה זה הלך די קל. אחרי שמצאו עצמם בפיגור מפתיע למדי מול ראיו ואייקנו, הגיבו הקטלאנים עם 2:5 מרשים בניצוחו של ניימאר שכיכב עם רביעייה גדולה. "אני שמח מאוד על הניצחון ועל איך ששיחקנו מול קבוצה מצוינת", אמר הכוכב הברזילאי בסיום. "עשינו עבודה טובה, והשארנו את הנקודות בבית. אני לא יכול להסביר איך אני עושה את הדברים שאני עושה, מי שיגיע לאימונים שלנו יקבל רמזים".

הברזילאי, שעקף את יוהאן קרויף כשהגיע ל-62 שערים במדי ברצלונה, הוסיף: "זה היה אחד המשחקים הטובים שלי אי פעם. לא קל לשחק מול ראיו, יש להם שחקנים טובים והם יודעים לשחק כדורגל". אגב, ניימאר הגיע ל-62 שערים ב-101 משחקים, בעוד קרויף כבש 60 ב-180 משחקים.

לואיס אנריקה אמר על הכוכב שלו: "הוא מחשמל מאז פתיחת העונה, כשהוא נכנס לרחבה אי אפשר לעצור אותו. הוא מרשים". על המשחק עצמו אמר המאמן המנצח: "אף פעם לא קל לשחק מול ראיו, היתה לנו מחצית ראשונה טובה ומחצית שנייה רעה, אנחנו חייבים להשתפר בהגנה".

בתקשורת בברצלונה היללו, כמובן, את גיבור הערב. "ניימאר השכיח את החיסרון של ליאונל מסי ואנדרס אינייסטה. סוף סוף משהו התפוצץ בברצלונה", נכתב ב'אל מונדו דפורטיבו'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ניימאר שחקן ברצלונה. רויטרס
בכושר שיא. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully