וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון צרח על השופט גרינפלד: "לא אתן שידפקו אותנו, אראה לכולם מה זה"

17.10.2015 / 22:21

זעם גדול במכבי פתח תקוה על השופט אחרי ההפסד למכבי תל אביב. לוזון: "קורא ליו"ר איגוד השופטים להתפטר כבר הלילה". בן שמעון: "אם אגיד מה אני חושב על השופט הזה אורחק לעשר שנים"

one

זעם גדול נרשם הערב (שבת) במכבי פתח תקוה, אחרי ההפסד 2:1 למכבי תל אביב באצטדיון המושבה במסגרת המחזור השביעי בליגת העל. אנשי המארחת תקפו בצורה קשה את השופט אוראל גרינפלד, שלטענתם קיפח את קבוצתם. במצב של שוויון 1:1 השופט התעלם מנגיעת יד של איתן טיבי ברחבה ולא העניק פנדל למכבי פתח תקוה, ובהמשך, בצד השני, גרינפלד שרק לפנדל למכבי תל אביב אחרי עבירה שנויה במחלוקת על טל בן חיים.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"קשה לי לבטא את חוסר ההערכה שלי אליו". בן שמעון/ברני ארדוב

יו"ר ההתאחדות לשעבר אבי לוזון עמד על סף דמעות ובגרון ניחר מול העיתונאים ירה שורה של האשמות: "אני קורא ליו"ר איגוד השופטים להתפטר לאלתר מתפקידו, שיעשה זאת עוד הלילה. נמאס כבר מההתנהגות הזו של השופטים. במחזור הקודם ריינשרייבר גזל אותנו והיום זה אוראל גרינפלד. אני לא אשתוק יותר לזה, נמאס כבר שמעדיפים בצורה ברורה את הקבוצות הגדולות. לא אתן שידפקו את מכבי פתח תקוה, אני אלחם בזה עד נשימתי האחרונה. אני חוזר ואומר ליו"ר איגוד השופטים החדש שנכנס לתפקידו, תתפטר לאלתר. לא קידמת ולא שינית שום דבר". מיד אחרי דבריו חזר לוזון למנהרה והמשיך לצעוק בקולי קולות ליד דלת חדרו הנעולה של גרינפלד, ואף קילל. "אני אראה לכולם מה זה, אני לא אשתוק יותר. מכבי פתח תקוה לא תהיה שק החבטות של איגוד השופטים והכדורגל הישראלי".

אבי לוזון. יותם רונן
אבי לוזון/יותם רונן

המאמן רן בן שמעון המשיך את ההאשמות נגד גרינפלד, בפרט על ההחלטה להעניק למכבי תל אביב פנדל מפוקפק בדקה ה-80: "אולי באיגוד השופטים מפחדים שניקח אליפות, אז שיעזבו אותנו. במשחק צמוד, שכל החלטה של שיפוט קובעת מי ינצח ומי יפסיד - לא מפתיע אותי השופט הזה. אמרתי לו בשקט שאני מתבייש באיך שהוא שופט. אם אגיד את מה שאני חושב עליו כשופט, אורחק לעשר שנים. קשה לי לבטא את חוסר ההערכה שלי אליו".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "אני לא מאוכזב מהקבוצה שלי, היה משחק מאוד צמוד, לא היתה קבוצה דומנינטית, ואם היתה קבוצה שהגיעה ליותר מצבים והגיעה לה לנצח זו היתה אנחנו. זה מתסכל מאוד. אנחנו קבוצה צעירה שעושה את הטעויות שלה, אבל אני גאה בשחקנים שנתנו משחק יוצא מהכלל. ננתח את כל מה שעשינו פחות טוב, אבל היינו עם כל הלב והנשמה במשחק. נצטרך לתקן עוד קצת דברים, אבל כנראה שכולנו היינו אמוציונלים היום. חבל מאוד שזה נלקח מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully