וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ניו זילנד ודרום אפריקה ייפגשו בחצי גמר אליפות העולם

האול בלאקס התעללו בצרפת בשחזור הגמר הקודם עם 13:62 מוחץ וישחקו מול הספרינגבוקס, שהשיגו 19:23 דרמטי על ויילס בזכות טריי מכריע, חמש דקות לסיום

דרום אפריקה מול ויילס באליפות העולם בראגבי. AP
משחק נהדר הסתיים בניצחון של הספרינגבוקס/AP

שלב רבע הגמר של אליפות העולם בראגבי יצא לדרך הערב (שבת), כאשר העולה הראשונה לטופ 4 הייתה דרום אפריקה, שניצחה 19:23 דרמטי את ויילס. בהמשך הערב, אלופת העולם ניו זילנד הביסה 13:62 בשחזור הגמר הקודם.

דרום אפריקה - ויילס 19:23

דרום אפריקה ניצלה שלושה פנדלים ועלתה ל-3:9 אחרי 17 דקות, אולם דקה לאחר מכן, הוולשים השיגו מהפך בזכות הטריי הראשון במשחק, אותו רשם גארת' דייויס. הנדנדה נמשכה, כאשר עד להפסקה דרום אפריקה משיגה פנדל שלישי מוצלח וממש רגע לפני השריקה, ויילס עולה ל-12:13 בזכות "דרופ גול" מוצלח.

בתחילת המחצית השנייה, הספרינגבוקס החמיצו פנדל לראשונה במשחק ו-ויילס כבשה אחד משלה, אולם אז הדרום אפריקאים התעוררו. הם צימקו עם "דרופ גול" מדויק משלהם ולאחר שכל נבחרת כבשה פנדל נוסף, הגיע הרגע המכריע של המשחק, כאשר בדקה ה-75, חמש דקות לסיום, פורי דו פריז השיג טריי מכריע. לוויילס היה צ'אנס אחרון, אך היא לא עשתה איתו שום דבר ודרום אפריקה חגגה עלייה לחצי גמר רביעי בתולדותיה, אחרי שבטורניר האחרון נעצרה כבר ברבע הגמר.

ניו זילנד - צרפת 13:62

לפני ארבע שנים, שתי הנבחרות הללו נפגשו לגמר בסיומו האול בלאקס גירדו ניצחון ואת התואר. ב-2007, צרפת הדהימה את הניו זילנדים ברבע הגמר. הפעם, ניו זילנד לא השאירה שום מקום לטעויות ופירקה את הצרפתים האומללים. האלופה הובילה 6:24 אחרי חצי שעה ולמרות טריי מצמק של צרפת, היא המשיכה לריצת 0:38 וחיסלה את המשחק. סי ג'יי סיבה השיג שלושה טרייז מתוך התשעה של ניו זילנד במשחק.

שחקני נבחרת ניו זילנד חוגגים באליפות העולם בראגבי מול צרפת. AP
האול בלאקס דרסו/AP
שחקני ניו זילנד בריקוד ההאקה מול נבחרת צרפת באליפות העולם בראגבי. AP
ההאקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully